HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

oke, nou die 15-20 min spreekt mij wel aan.. Hoe doet de Trophy het trouwens op het circuit? Ik ben 2,5 jaar geleden een keertje wezen rijden op die baan.

Ik rijd met mijn 1/8 auto's voornamelijk een beetje vrij, door het bos of duinen.

Met mijn 1/10 rijd ik wel op een circuit..

Tijdens de Truggycup in de hobby klasse vorig jaar reed ik met mijn stock ESC/motor/schock setup behoorlijk lekker moet ik zeggen. Ik had toen al wel de servo en assen vervangen en reed met LRP Vtec banden.

Oke mooi zo. Ik heb nog de standaard assen. Maar heb nog vier standaard assen reserve dus kan nog even voort.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Zou wel je dempers in de gaten houden. Heb het gevoel dat ze nog weleens willen lekken. Toen ik de auto van krsk in mn handen had zat er wel degelijk veel lucht in de dempers. We hadden de olie daarna vervangen voor 550cps geloof ik en dat ging goed. Voelde een stuk beter als eerst.

Zo net rcracingtwente gebeld en ik moet m'n kapotte servo opsturen en ik krijg zelfde of betere. YESSSS! Ik ben zo blij dat het lukt!

is het deze? dan moet de zwarte draad aan de rechterzijde zitten.. (bijna altijd de buitenste zijde van de ontvanger)

a20792913cc7dc212b5475_m.jpg

Heb een vraag... Als ik flink gas geef hoor ik een slippend c.q knarsend geluid. En ik heb niet veel vermogen meer. Ik heb mijn voor en achter diffs nagekeken die lijken nog goed te zijn. Dus ben bang dat mijn midden diff kapot is. Hoe kan ik dit controleren?

Alle schroeven van je aandrijflijn goed aangedraait. Vooral de grubscrews op de cupjes bij je diffhuis goed aandraaien.

Laatst bewerkt:
Back