HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

ik weet niet welke bedoeld word maar imax heeft volgens mij wel leuke ladertjes. je hebt natuurlijk altijd goed beter best maar best heeft ook wel een groot prijskaartje. alhoewel je ze vast en zeker ook wel voor een leuke prijs kan vinden

ok die koop ik dan en hoe lang laad zo'n accu ongeveer??
En hoe lang kan ik rijden met 2 accu's 2s 25c 5000mah??

1, dat hangt af van het aantal A waarmee je ( kan ) laden.
2, dat hangt af van de ondergrond waar je op rijdt, met welke pinion en spur etc.
Ik zou uitgaan van een 20 of 30 minuten, maar het is dus niet precies te zeggen.

Graag gedaan.
Daar is het forum toch voor?
Alleen kunnen we niet alles voorkouwen en moet je zelf ook zoeken.
Maar Volgens mij doe je dat al wel redelijk

Ja ik probeer zo veel mogelijk op te zoeken maar nu dat ik m'n keuze heb gemaakt en bijna alles besteld heb hoef dat niet meer zo vaak.

1, dat hangt af van het aantal A waarmee je ( kan ) laden.
2, dat hangt af van de ondergrond waar je op rijdt, met welke pinion en spur etc.
Ik zou uitgaan van een 20 of 30 minuten, maar het is dus niet precies te zeggen.

volgens mij is het lade wel effe een stukkie langer hoor.....
bij mij duurt een 4s 1,5 uur

@ Bryan,, waar zeg ik hoe lang het laden duurt?

@krsk77,, je kunt ze beter tegelijk laden.
Zie daarvoor ook mijn post in het E-Revo topic.

Je moet ze dan in serie laden en dus op 4s.
Dus dat kan wel.

In serie laden is beter voor de interne spanning etc. En de lipo's gaan langer mee.

Ruud

Lees eens de stickies in het subforum electronica , staan ook tips en truuks hoe en wat lipo's laden , daarbij doe eens google gebruiken .....

Al je antwoorden kan je vinden op het mbf als op google .....

165945_10150909543643881_790597103_n.jpg

Het ging vandaag lekker met de Trophy Truggy Flux. 3e plaats in een clubrace van BOMB in Wouwse Plantage.

Back