Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haja dat is het geluid inderdaad
Dank je wel!!
Ik ga alles nalopen en kijken wat hij gaat doen.Effe kabels checken en connecties, misschien motortje vervangen
Hoi Jacco we kunnen geen contact maken met de drone en het wifi netwerk. We hebben hem open gemaakt volgens filmpje van YouTube maar niets gevonden.
We hebben alle contacten nagelopen en die zitten goed vast. Maar hij start helaas niet op zoals in het filmpje dat de lampjes aangaan enHmmmm moet ik ook eens efkes voor rondneuzen, wordt vervolgd
Ha ja dat ga ik proberen. Dank je wel voor het meedenkenCheck hun kanaal maar effe, als iemand precies weet hoe 501 inmekaar steekt zijn die lui het
Graag gedaan, en ik ben zojuist klaar met hubsan want hij is net weggevlogenHa ja dat ga ik proberen. Dank je wel voor het meedenken![]()
Johhh dat is mooi klote op zijn zachts gezegd maar ik snap dat je daar nu even klaar mee bent. Ik hoop dat ik de mijne nog aan de praat krijg, anders ga ik nadenken of ik niet gewoon een Mavic ga kopen.Graag gedaan, en ik ben zojuist klaar met hubsan want hij is net weggevlogen
Had m op 1600 meter altitude hold en ineens was alles weg, geen beeld meer en geen controle en weg was ie dus ik heb hier een partijtje extra spul, advanced controller, paar accu's en goggle, propguards, extra props grote 2,4 antenne voor bereik in opbergtas hahaha.
Wel klaar met zooi![]()
Nou daar heb ik ook wat over gezien wat niet zo fraai was, ook wegvliegers, maar ja het was effe leuk zo.Johhh dat is mooi klote op zijn zachts gezegd maar ik snap dat je daar nu even klaar mee bent. Ik hoop dat ik de mijne nog aan de praat krijg, anders ga ik nadenken of ik niet gewoon een Mavic ga kopen.
Hmmm ik snap het dat je het nu wel gehad hebt met drones. Jammer dat je hem niet meer terug kunt vinden. Bedankt nogmaals voor je hulp en succes met de verkoop!Nou daar heb ik ook wat over gezien wat niet zo fraai was, ook wegvliegers, maar ja het was effe leuk zo.
Nu effe zooi op marktplaats zetten want ik hou het bij 1 wegvlieger