Hubsan Micro Quad

Heb er ook een besteld. Site gevonden in Duitsland waar ze verkocht worden voor 35 euro. gratis verzenden.. Tot 3 januari krijg je nog 5%korting ook! Lol.. Scheelt toch weer 2 hele euro's.. 3 lipo'tjes erbij voor 4 euro. Niet verkeerd toch?

The Hubsan X4 H107 4-Kanal RTF Mini RC Quadrocopter - Verrückt Rabatt

Btw, In de reviews eronder wordt gevraagd of ze ook mode 1 beschikbaar hebben met een aangename reply voor degene die dit graag willen.
Wel een aardige prijs, maar komt wel uit Hong Kong. Ik hoop dat ie er een beetje snel is!

Ja, kwam er na het bestellen eigenlijk pas achter. Volgens mij komt het gewoon van wowhobbies, in ieder geval wel dezelfde website layout. ik reken op een maand of zo..

Ja, kwam er na het bestellen eigenlijk pas achter. Volgens mij komt het gewoon van wowhobbies, in ieder geval wel dezelfde website layout. ik reken op een maand of zo..
Ik was verbaasd hoe snel de mijne binnen was vanuit China. Heeft twee weekjes geduurd. Op een maand rekenen is wel handig, dan valt het altijd mee.

Heb er ook een besteld. Site gevonden in Duitsland waar ze verkocht worden voor 35 euro. gratis verzenden.. Tot 3 januari krijg je nog 5%korting ook! Lol.. Scheelt toch weer 2 hele euro's.. 3 lipo'tjes erbij voor 4 euro. Niet verkeerd toch?

Btw, In de reviews eronder wordt gevraagd of ze ook mode 1 beschikbaar hebben met een aangename reply voor degene die dit graag willen.

Pffff, voor die prijs kon ik et niet laten, weer 44 euro armer... bedankt weer. ;)

En de norm voor spul uit china is iets van 10 dagen meestal, maar in december zal et wel 20 zijn.

Er vertrekt 2 keer per week een volle A380 naar Nederland uit Hongkong.
Zelfs die krijgen de hik als we met zn allen massaal importeren.
Een voordeel, de douane verslikken zich ook en zullen je er minder snel uit pikken.

Net iets verontrustends opgemerkt, kijk eens naar de zender die erbij zit:

Hubsan_H107_3.jpg

Geen schermpje? Of hebben ze dr een logo overheen gefotoshopt?

Laatst bewerkt:
Van dat display had ik niet eens gezien, (sorry..), Emil was het wel opgevallen.. maar ik ga er wel van uit dat dit hetzelfde is als bij de rest, gewoon met display.. Verder had ik nog een vergelijking gezien op youtube tussen de hubsan x4 en de traxxas micro quad. Ze zijn op wat spares na identiek..

@mods: niet een idee om dit draadje en "monster quad besteld" 1 draadje te maken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar heeft die van traxxas nieuwere firmware, maar ik heb een klein vermoeden dat dat enkel ligt aan et "bouwjaar" van et model dat je koopt. Een hubsan die vandaag van de band rolt heeft waarschijnlijk ook de nieuwe firmware erin zitten.

Ik geloof er geen bal van dat de firmware anders is. De standaardpercentages van de zender zijn een tikkeltje anders, maar dat is alles. De Hubsan vliegt als een tierelier. Ik zou niet eens weten wat er aan verbeterd zou moeten worden.

Dat display zal er gewoon op zitten. Op een LCD-tje van een dollar zullen ze echt niet besparen.

Zonder scherm zou et ook een gekloot van jewelste zijn om expo rates in te stellen denk ik. ;) Volgens mij heeft er een of andere onverlaat een logo overheen zitten soepen. Dom, want nu ziet de zender er een stuk minder "luxe" uit. Duidelijk zichtbaar scherm zou beter verkopen.

Even opgeslagen en geopend in foto bewerk software, en er is mee gerommeld...
Dus gezien het EXACT de maat heeft van het lcd scherm, heeft er iemand voor 99,9% er een logo overheen gezet..

Vaag, waarom zou iemand zoiets doen. Breekt af aan et product zou je zeggen.
Etzelfde als een auto verkopen met een foto waar de autoradio eruit gesoept is.
Maar goed, gelukkig paniek om niks. ;) We wachten gewoon lekker af.

Vliegen jullie allen op de stock 240 packjes?
Of heeft iemand al de hobbyking 260 exemplaren eronder hangen?

Ik zou dan zeggen neem er eentje van beide merken en zie welke het volhoud. Nou kun je om 7 euro niet mopperen natuurlijk, maar mijn ervaring is toch dat et vaak alleen maar een ander stickertje is. ;) 25C scheelt ook al gauw een halve minuut vliegen vergeleken met 50C denk ik trouwens.

Als et na 10 ladingen al pudding is klopt er ook iets niet denk ik.
Ik heb een tijd lang op 1s 400mAh nanotechs gevlogen en die is ruim 100x mee gegaan.

Back