Hubsan Micro Quad

Toevallig al iemand een betrouwbaar adresje voor spare parts gevonden waar je met paypal kan afrekenen?

Helipal, als je 't niet erg vind je spares uit China te halen....

en over je quad: mooie kleur :) het heeft mij ook een idee gegeven om m'n quad te pimpen :D

EDIT:
zie net dat Helipal geen spare part lijst heeft voor de x4
denk dus dat ik 't via Revell ga halen....

Jongens ik slaag er maar niet in:(.

Waar in hemels naam is de mode 1 versie te vinden met het gas rechts.

Liefst in europa, en graag zeker weten dat het ook echt de goede mode is.

Ik heb al gekeken voor de Traxxas Qr-1, de revell QG550 en de Hubsan x4.
Ik heb de X4 al gehad, alleen in mode2. Niet mee te vliegen als je mode 1 bent gewent:(.

Ik heb enkele mode 1 gevonden maar helaas staat daar weer een verkeerde foto bij. Ik wil niet het risico lopen dat ik de verkeerde thuis krijg:(

Toys and hobbies en dan quadcopter accessoires kiezen. Volgens mij zijn motoren en props overigens gelijk aan die van de Wltoys v939.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje:

Ik wil eigenlijk de lipotjes die ik bij de UDI U816 mee krijg geleverd (en los ga kopen bij HK) gaan laden op mijn eigen lipo-lader en niet via zon gaar usb ladertje.

Maar weet iemand misschien waar ik zon laad kabeltje of stekkertje vandaan kan halen? Zoek me een ongelijk maar tot nu toe zonder succes.

Ik weet niet of je ze al hebt gevonden, maar ik heb deze besteld.

Jaja, hij is hier ook binnen (helaas met douanekosten, maar was alweer bijna 10 pakketten geleden, dus zat er op te wachten)

Wat een geweldig leuk ding! Lekker warm binnen vliegen vanuit mn luie stoel, heerlijk.
En ik ga ook alvast maar wat reserve onderdelen bestellen, heb nu al het uiteinde van n propje moeten terug buigen :P (vliegt verder nog perfect hoor, het kan wat hebben)

Update: Zo het is echt kerstmis vandaag, was net klaar met typen, komt de postbode ook nog 4 motoren en 4 esc's afleveren!
Dus even een fotootje gemaakt. Miniquad, Microquad, en motor voor maxiquad :D

quadjes.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen een motorasje krom geholpen (keihard tegen de muur omhoog):mrgreen:
Motortje draait nog wel, quadje vliegt ook nog gewoon!
Ga m wel vervangen, geen zin om iets door te laten branden op de print.

Ik heb ondertussen een motorasje krom geholpen (keihard tegen de muur omhoog):mrgreen:
Motortje draait nog wel, quadje vliegt ook nog gewoon!
Ga m wel vervangen, geen zin om iets door te laten branden op de print.

Voordeel van UDI is dan dat je de motortjes zo kan vervangen zonder te moeten solderen, deze zitten namelijk met stekkertjes vast.

Bij Hubsan zitten ze rechtstreeks op de print gesoldeerd.

Yep. Het zal wel even duren voordat ze binnen zijn. Ik heb zitten kijken naar losse Lipos bij HK. Dan heb ik gelijk de batterij stekkertjes ook.

Thnx man, heb ze gelijk even besteld. Kan ik even verloopje maken om 4 accuutjes te gelijk te laden op mijn eigen lipo lader.

:D

Update:

UDI U816 is binnen!!

Echt super dingetje voor 25 euro. Ik heb alleen ervaring met rc vliegtuigen, maar ik vlieg zo de kamer door met dit dingetje.

Kwaliteit qcopter is gewoon bovenverwachting en stabiliteit ook. Alleen de zender voelt en ziet er een beetje plastic en goedkoop uit. Maar ja wat kan je verwachten voor dat geld.

Ik ga hier zkr plezier aan beleven.

Laatst bewerkt:
Thnx man, heb ze gelijk even besteld. Kan ik even verloopje maken om 4 accuutjes te gelijk te laden op mijn eigen lipo lader.

:D

Update:

UDI U816 is binnen!!

Echt super dingetje voor 25 euro. Ik heb alleen ervaring met rc vliegtuigen, maar ik vlieg zo de kamer door met dit dingetje.

Kwaliteit qcopter is gewoon bovenverwachting en stabiliteit ook. Alleen de zender voelt en ziet er een beetje plastic en goedkoop uit. Maar ja wat kan je verwachten voor dat geld.

Ik ga hier zkr plezier aan beleven.

Mocht je nog niks besteld hebben, ik liep hier ook nog tegenaan:

SKU044224-1.jpg

Cam met klittebandje weegt 9.9 gram.
Moet eigenlijk nog een drupje hotglue op om de camera zelf wat stabiel te houden op het printje, hij hangt nu alleen aan zo'n platte kabel.

Back