Hubsan Micro Quad

Vraagje,
zou je met zoiets.. je Hubsan accu's een paar keer kunnen opladen? Met behulp van de lader van de hubsan? Als een soort van mobiele voeding.

Gens ace portable power bank battery 10400mah Gens Ace

pro-02_1.jpg

Denk het wel maar waarom geen 12v plug met usb poort? Heb ik ook en werkt perfect.Degene die jij laat zien moet je dan ook weer laden enz. Teveel rompslomp naar mijn mening.Het is maar wat je het handigste vind.

Zou meer als genoeg moeten zijn om bv een 350mah lipo vol te krijgen,meerdere keren.Zal wel wat verlies zijn door de lader e.d .

Mooi idee , omdat ik zelf ook aan denken van een mogelijk tot laden in het veld waar geen 12 of 220 volt voorhanden is .

Ja dat klopt. Of voor je telefoon of verzin maar verder. Vandaar de serie connectors die erbij zitten. Multifunctioneel dus.:)
Opladen gaat via een usb kabel van standaard stekker naar mini. In het accupack zit dus één mini aansluiting voor het laden en twee standaard usb uitgangen 5 V 2.1 A en 5 V 1A voor het laden van wat dan ook.

voor 18 euro kon ik hem niet laten liggen.. dus ook besteld..

hmm nu wordt mijn mooie blauwe conrad koffertje wel een beetje vol.. denk niet dat die er nog bij past..

Ach ik heb een Samsung Note die ook niet al te klein is dus mag niet klagen haha.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Back