Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vind het nog steeds een leuke quad. Dit is wel al 3e...
De 1e was een Revell quad versie 1. Die heb ik toen snel weer ingeruild bij de winkel, omdat ik het toen niks vond. Ik heb toen tegen mijzelf gezegd... ik houd het bij auto;s..
maar ja... toen kwam versie 2.0 van de Hubsan. Heb hier veel vluchten mee gemaakt, zo'n 60 totdat ik bij mij aan de overkant van de flat, op +- 20m hoog, zowel leeg ging en ook een ineens veel wind pakte. waardoor hij een stuk verderop achter flats is neergestort.. helaas niet meer terug gevonden..
Die Hubsan die ik had was na die 60 tal vluchten al wat toegetakeld, body zag er niet zo mooi meer uit. dus had toen reeds een reserve hubsan gekocht en daar vlieg ik nu mee.
Wel meteen de props vervangen voor de oranje/zwarte, die zijn een stuk beter te zien en zitten ook wat beter vast op de motorassen.
Het enige wat ik jammer vind.. is dat er van de Hubsan naar een grotere professionele quad meteen een gat van 500 euro zit..
Daarom denk ik dat ik het toch echt bij deze hubsan houd.. alvorens ik weer in een extra hobby-avontuur duik.
luxeprobleem vind zoveel leuk..
Waar om blijf ik wel op 10 cm hoveren en niet om 1 a 2 meter.
Binnen en buiten.
Of moet ik steeds met het gas blijven corrigeren.
Hij is in de expert mode gekalibreerd.(waterpas)
En vlieg in de normale mode.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Frankwin
Net even gevlogen voor de flat, deze keer niet vanaf mijn balkon omdat het te hard waait.
Het gaat er best snel aan toe dus is het soms wat moeilijk te zien. Heb het gefilmd met een Mobius action camera (1080p of 720p), gemonteerd met 1 tieripje aan mijn bril.
Bij de v1? of v2?Lol, zit ik net de manual te lezen ,zie ik ineens staan dat ik die "irrie" flipmode ook kan uitzetten .![]()
Kan ik eindelijk echt raggen
![]()
Waar om blijf ik wel op 10 cm hoveren en niet om 1 a 2 meter.
Binnen en buiten.
Of moet ik steeds met het gas blijven corrigeren.
Hij is in de expert mode gekalibreerd.(waterpas)
En vlieg in de normale mode.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Frankwin
Leuke locatie...Geen tent meer te zien!Klein filmpje van de 808 in actie;
[URL="[/URL]