Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt toch altijd verschil in ontlading, of levert dit geen probleem op ?gewoon parallel doen...
Mits je gelijke accus pakt, en mits gelijk in ontlaad toestand levert dit geen probleem op..Je hebt toch altijd verschil in ontlading, of levert dit geen probleem op ?
Verlengkabeltjes zijn binnen. Ik heb ook maar 2 Turnigy's besteld. Morgen een laadkabeltje fabrieken.
Als je op ebay zoekt naar "10 x Losi Micro-T 2-Pin Connector plug Extension Wire Length:200mm", vind je ze direct.Waar zijn deze verlengkabeltjes verkrijgbaar?
En heb het al meer gelezen dat de USB lader zeer niet helemaal vol stopt, ben benieuwd wat de hk accu's doen, en het originele accutje na hij met een echte lader is geladen.
Als je op ebay zoekt naar "10 x Losi Micro-T 2-Pin Connector plug Extension Wire Length:200mm", vind je ze direct.
Ik zie dat je in Rhoon woont. Ik woon in Rotterdam Charlois, dus als je er maar een of twee nodig hebt, rijd dan even langs.
ik heb de hubsan x4 besteld van rc-addict.
YellowRC Super Micro Drone/Quadcopter RTF - afstandbestuurbare vliegtuigen en auto's
hier staat geen naam bij de quadcopter.
is dit dan wel de echte of een cloon?
ik ben nu aan het wachten op de mail dat hij verzonden word.
EDIT:
staat nu op de site dat hij pas van 7 januari 2013 beschikbaar is.
dan is hij dinsdag hier.
nog drie dagen wachten dus.