Hubsan Micro Quad

Denk dat ik net te laat besteld heb, ik heb een mailtje gehad dat het nog +- 15 dagen gaat duren :(

Hoop dat leo nog passende motortjes heeft!

bij mij ook meestal een week verzendtijd, maar deze doos is wat groter dan de enveloppen die ik afgelopen tijd had, we'll see :)

Je hebt toch altijd verschil in ontlading, of levert dit geen probleem op ?
Mits je gelijke accus pakt, en mits gelijk in ontlaad toestand levert dit geen probleem op..

Dus als je zorgt dat je gelijke accus hebt, en iederee keer op een vast punt stopt, (zodra het lampje bv aan gaat, of op welke manier het ding ook maar laat weten dat het tijd is om te stoppen) , gaat het goed.

Laatst bewerkt:
Lampje aan gaat?

Je bedoelt de lampjes gaan knipperen op de quad? :p

Trouwens: Hoe lang vliegen jullie met de originele accu trouwens? Ik ongeveer 7minuten (maar dan ben ik wel.aan het rondvliegen, niet hooveren)

Als de "oogjes" op de hubsan gaan knipperen, heb ik nog genoeg tijd om.terug naar mij te vliegen, en dan te landen

Lipo.is 5 ladingen oud nu overigens, ik laad op.na t vliegen, en als ik de.volgende keer.ga vliegen gebruik d accu gelijk zonder eerst nog even te laden.

Laatst bewerkt:
De laatste keer dat ik de stopwatch aan heb gezet heb ik ongeveer 8 minuten gevogen.

Motortjes heb ik nu bij leo besteld, hopelijk volgende week binnen :)

Verlengkabeltjes zijn binnen. Ik heb ook maar 2 Turnigy's besteld. Morgen een laadkabeltje fabrieken.
Ik had er al rekening mee gehouden, maar omdat in de Losi Micro auto's de polariteit blijkbaar precies omgedraaid is vergeleken met (in ieder geval) de Hubsan, even opletten met laadkabels maken:
DSC01939.JPG

Ik bekeek trouwens net de spanning van de standaard accu nadat ie was opgeladen met de USB lader. Ik dacht dat ik dat al eens eerder had gedaan en toen iets van 4.21V meette. Nu was het echter 4.28V. Tijd om de USB lader vaarwel te zeggen en mijn echte lader te gebruiken. Parallel laden als een 500mAh 1S gaat nog net :)

Laatst bewerkt:
Ik heb losse connectors besteld, dus kan ze netjes maken zoals het moet :)

En heb het al meer gelezen dat de USB lader zeer niet helemaal vol stopt, ben benieuwd wat de hk accu's doen, en het originele accutje na hij met een echte lader is geladen.

Waar zijn deze verlengkabeltjes verkrijgbaar?
Als je op ebay zoekt naar "10 x Losi Micro-T 2-Pin Connector plug Extension Wire Length:200mm", vind je ze direct.

Ik zie dat je in Rhoon woont. Ik woon in Rotterdam Charlois, dus als je er maar een of twee nodig hebt, rijd dan even langs.

En heb het al meer gelezen dat de USB lader zeer niet helemaal vol stopt, ben benieuwd wat de hk accu's doen, en het originele accutje na hij met een echte lader is geladen.

Als ik de HK accu's heb, zal ik verslag doen. Voor de duidelijkheid: mijn USB lader stopt ze dus TE vol.

Als je op ebay zoekt naar "10 x Losi Micro-T 2-Pin Connector plug Extension Wire Length:200mm", vind je ze direct.

Ik zie dat je in Rhoon woont. Ik woon in Rotterdam Charlois, dus als je er maar een of twee nodig hebt, rijd dan even langs.

Top, bedankt!!

ik heb de hubsan x4 besteld van rc-addict.
YellowRC Super Micro Drone/Quadcopter RTF - afstandbestuurbare vliegtuigen en auto's
hier staat geen naam bij de quadcopter.
is dit dan wel de echte of een cloon?
ik ben nu aan het wachten op de mail dat hij verzonden word.

EDIT:
staat nu op de site dat hij pas van 7 januari 2013 beschikbaar is.
dan is hij dinsdag hier.
nog drie dagen wachten dus.

Als je bij de Chinese club bestelt, kun je erop laten zetten wat je wilt. Dat heeft Traxxas gedaan, en zo is er ook een Yellow RC versie. Traxxas heeft een boel herrie gemaakt over dat ze allerlei dingen hebben aangepast, maar behalve een iets andere instelling van de zender, een andere lader en wat extra batterijen, is het gewoon dezelfde als de Hubsan en de Yellow RC. Alleen een beetje duurder.
Ik ben wel blij dat ik nog net op tijd was bij Sunsky. 27 euries is een mooie prijs.

En dat duurdere komt door dat er extra propjes, extra accu, Dual charger en nog een beetje omdat er Traxxas op gedrukt staat..

Bij elkaar iets van een tientje extra prut,
en ik heb die van traxxas in america al voorbij zien komen voor 80 dollar.
Goed verdiend traxxas. ;) "Echte merk kwaliteit". :roll:

Back