Hubsan Micro Quad

Leuk hoor tja wel een beetje winderig he.
Maar het vliegt dus ook buiten met deze wind.
Ik heb hem vanmiddag in de zaal gevlogen wat kan dat hard gaan zeg.
Die rolletjes zijn ook erg leuk.
Geinig ding hoor.

Excuus aanvaard.
Iedereen heeft wel eens een bad day.
Respect dat je je excuus maakt!
:cool:
weet je wat nog het ergste is, ik heb helemaal geen "Hubsan" :lol:
maar een "Revell QG550" maar geloof dat ze niet veel van mekaar verschillen ??

groeten, Ray..........

Laatst bewerkt:
Het worden er steeds meer :mrgreen:

20130204225814.jpg

Ik ben uiterst verbaast over de "sterkte" van dit speeltje. Vanavond wat rondjes door de kamer, vlieg boven mijn aquarium (zeewater) en batterij leeg. Geen vermogen meer en hij besluit in het water te landen. De props bleven gewoon draaien terwijl hij naar de bodem zonk. Eruit gevist, accu los, tijd in spoelend zoet water gelegd en gedroogd. Inmiddels vliegt hij weer als vanouds.:D

Ik ben uiterst verbaast over de "sterkte" van dit speeltje. Vanavond wat rondjes door de kamer, vlieg boven mijn aquarium (zeewater) en batterij leeg. Geen vermogen meer en hij besluit in het water te landen. De props bleven gewoon draaien terwijl hij naar de bodem zonk. Eruit gevist, accu los, tijd in spoelend zoet water gelegd en gedroogd. Inmiddels vliegt hij weer als vanouds.:D

Lol. Thunderbird 4 (voor degene die dat nog weten). Of HubSub X4.

Niet leuk voor jou maar wel leuk om te lezen Harold.
Geen vissen onthoofd?
Zeker geen tijd gehad voor een foto, was wel leuk geweest.
Prachtig dat hij weer vliegt.

Zeker geen tijd gehad voor een foto, was wel leuk geweest.

Nee spijtig genoeg niet. Heb denk ik "kort" met open mond staan kijken en toen op zoek naar een aquarium tang om hem er weer uit te vissen. Het meest vreemde was nog wel dat ik dacht: als ik hem nou maar niet kapot knijp, props draaide tenslotte nog .:D

Dat was door het zoute water ja. Vandaar ook dat ik eigenlijk alle hoop gelijk had opgegeven. Tegen beter weten in dus, vliegt alsof hij net uit de doos komt.

Ik heb 'm net uit doos ..:p .... vloog al met een tigtal quads maar heb nog NOOIT een quad geweten die aleron invoegt wanneer je vanuit hover yawt ( ruddert ) ... I mean what the hell ??? :grin:... best' ns die reset/calibration procedure opzoeken zeker ?

Ik schrok me de pleuris ...

EDIT : na het bekijken van het traxxas-treezebees-filmpje is die yaw-aileron-coupling idd weg ....

beestje laat 'm heel makkelijk temmen .... leuke aanvulling voor mijn quadvloot en tof broertje voor de Ladybird ...

Als de verdemocatrisering van het multirotorgebeuren met deze snelheid verdergaat, liggen er nog mooie tijden in het verschiet :-)

Laatst bewerkt:
Back