Hubsan Micro Quad

Ik heb dat probleem ook soms wanneer ik een andere lipo steek dat er maar 2 motortjes draaien.
Even het calibratieproces doen en werkt dan gewoon. (linkse stick rechts onder houden en rechtse stick van links naar rechts bewegen)

Hmm dit werkt niet,
ik heb de lipo er toch weer onder moeten plakken ?! :neutral:

Die van mij flipt steeds bij hoveren onverwacht ondersteboven..

Inmiddels alle motoren en props vervangen maar geen resultaat. Ik vermoed dat het receiver board de boosdoener is.

Heb maar een complete nieuwe set besteld, dan heb ik gelijk wat spares.

Iemand ook onverklaarbare flips gehad??

Eindelijk kwam mijn Hubsan X4 binnen, van hobbywow.com. Denderende pret... ik had al een WLtoys V929, die vond ik al erg leuk, maar als je quad 4x zo klein is, heb je dus 4x zo veel ruimte in de kamer om te vliegen... en die X4 gaat echt als de brandweer. Jammergenoeg molde ik bij de 2e accu een motortje! Dat was wel snel. Meteen motortje besteld... maar dat moet weer uit China komen dus dat duurt even.
Wat is momenteel volgens jullie de voordeligste leverancier van een complete X4 in Europa? Want misschien vind ik het wel de moeite om er gewoon eentje bij te kopen, als die snel hier is...

Ik vind het prijsverschil met China groot genoeg om even langer te wachten. Banggood is erg goedkoop met onderdelenen heeft ook aardig wat voorraad. En dan ook nog gratis verzenden...
Echt jammer dat Sunsky ze niet meer heeft. Anders had ik er voor die 26 euries twee extra besteld.

:banana::celebrate::music::rolling::turn-l: Eindelijk mn onderdelen binnen :mrgreen:

Edit: Ziet er gelijk een heel stuk beter uit met alleen zwarte propjes :)
20130215150428.jpg

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een storing in de flightboard, soms komt de miniquad (met vol gas) niet van de grond af. Na een beetje gepriegel, vliegt het weer een korte tijd en dan klapt het weer in elkaar. Geprobeerd te resetten maar geen verbetering, ook op de flightboard gekeken, maar geen breuk te zien. Iemand ideeën wat ik nog meer kan doen? Of wordt het toch een nieuwe flightboard uit china? Kan ik gelijk wat reserve onderdelen bestellen. Hopelijk zijn de onderdelen voor de meeting binnen. Lijkt me wel lachen om een paar miniquads tegelijkertijd te zien vliegen.

Ziet er gelijk een heel stuk beter uit met alleen zwarte propjes :)
Tja maar wel veel lastiger om te zien wat de voorkant is! Tja die verlichte LED oogjes... maar die zie je ook alleen maar als-ie jouw kant op kijkt. Geef mij maar 2 witte en 2 zwarte propjes.

Daarvoor heb ik ook wat Oracover bij op de voorste motoren geplakt ;)

Maar eigenlijk kijk ik er niet echt naar, let meestal op waar de stekker eruit komt :mrgreen:

Vanochtend ook 1 gehaald, wat een fantastisch ding !.
Ook nog een leuke actie gezien, 5 acuu's voor 10 dollar, mooi even bijbestellen :D, en dan nog het kabeltje om 3 tegelijk op te laden met me eigen lipolader :D. toekomst: misschien een fpv nano quad van maken met 10mw 5.8ghz en 1gram camera haha ...

dma9g0.jpg

Waar is dat kabeltje te koop om meerdere aan een standaard lipolader te kunnen laden?

Ik heb een minpunt ontdekt.
Mijn hubsan kan maar heel ff mijn spycam key chain dragen op hoogte.
Hij houdt hem maar ff op grote hoogte waarna hij heel snel afzakt.

Dus wil je zoiets doen,leen dan eerst van iemand zo'n cam voordat je er zelf 1 koopt.

Back