Hey luitjes,
vanmiddag heb ik voor het eerst met mijn Hubsan x4 versie 2.0 gevlogen. Ik had al eerder een Hubsan (de Revell versie) gehad en die was snel kapot gegaan, dus voor de zekerheid had ik nu een extra groot grasveld opgezocht zodat ik niet snel ergens tegenaan zou botsen, met een defecte Hubsan als gevolg.
Ik ben gaan vliegen in het Zuiderpark in Den Haag (1 van de velden waar ook Park Pop wordt gehouden, wie kent het niet ;-).
linker grote veld
https://maps.google.nl/maps?q=zuide...iderpark,+Escamp,+Den+Haag,+Zuid-Holland&z=16
nep-antenne was afgebroken terwijl die in mijn tas zat (gelukkig alweer gelijmd, nu in 1 vaste stand rechts opzij, zodat hij in de Toyz opbergtas past).
Helaas nog geen filmmateriaal, immers rc-auto's racen en tegelijkertijd filmen durf ik wel aan, maar vliegen en filmen wordt mij te link.
Afijn, ik had nog niet eerder een Hubsan/Revell, echt op een grote vlakte gevlogen en eigenlijk is zo'n grote vlakte wel veel leuker vliegen, ipv in de flat in de galerij/trappenhuis.
Vooral omdat je lekker kan stijgen als je per ongeluk wat omlaag valt (na een flip).
Afijn, lekker wezen vliegen, wow wat gaaf zeg.
Als ik even volgas voorruit ging, zat ik in een mum van tijd al weer op een punt dat ik snel moest keren anders zat ik in de bomen aan de andere kant van het veld.
Je moet wel goed kijken/opletten welke kant je opvliegt.. Heb ook al wat flips en rolls gedaan.. erg leuk om te doen, maar wel opletten want soms dan daalt hij flink na een rol.
Ben geen 1 keer gecrasht ;-) , crashen gebeurt bij mij meestal doordat ik in een te kleine ruimte vlieg en dan ergens tegenaan bots.
Toen ik vanmiddag even voor de flat ging vliegen, toen ben ik wel 2x gecrasht, 1x doordat ik tegen mijzelf aanvloog.. duhh.. en de andere keer omdat een prop vanzelf losschoot..
Die ene prop heb ik vervangen want die zat gewoon neit lekker vast..
Afijn super aankoop. Na mijn Revell miskoop dacht ik , nooit meer iets vliegends te gaan kopen en mij enkel te richten op mijn rijdend spul.
Maar dit smaakt stiekem wel naar meer.. het is dat ik nog maar een maand geleden een complete electro truggy nieuw heb opgebouwd en daar de nodige centen in heb gestoken.
Voorlopige genoeg lol hiermee... alhoewel ik een iets groter maatje ook wel leuk zou vinden (Blade mqx bijv.).