Hubsan Micro Quad

Nee, jij ook niet gekregen dus? Had wel beter geweest.
Maar mijne is gisteren verzonden, en verwacht 'm zo nog (mits PostNL de carrier is, was dit bij jou het geval?).

Wel minder dat ie niet blauw is (zeker wit?), maar dat mag de pret verder niet drukken :).
Speel toch al met de gedachte voor een custom frame voor 1 van de 2.

Zaterdag middag besteld, Dinsdag in huis.
track&trace Had ik idd wel verwacht. Maar ik heb iig Binnen Nu jij nog ! ;)

Daarom heb ik er 5 accuutjes bij besteld ;)

Maar zolang ik niks binnen krijg heb ik er ook niks aan :(

Ja idd Handig, Net mee gevlogen ging wel goed paar keer crashes Gehad Maar gelukkig tegen me zelf aan hihi. Maar ik snap er niks van Over het resetten, Model 1&2 Wat bedoelen ze daarmee??? Ik heb alles op 50 staan maar staat ook geen Expert of amateur vlieger onderin het Scherm :p

Ja idd Handig, Net mee gevlogen ging wel goed paar keer crashes Gehad Maar gelukkig tegen me zelf aan hihi. Maar ik snap er niks van Over het resetten, Model 1&2 Wat bedoelen ze daarmee??? Ik heb alles op 50 staan maar staat ook geen Expert of amateur vlieger onderin het Scherm :p

Als ik het goed onthouden heb.

Zender aan, rechterstick één keer indrukken en je vliegt expert.

Zender aan, linkeretick één keer indrukken en je vliegt amateur.

Na het indrukken gaat het lampje van kleur veranderen.

Lol, had ik zeker de laatste drie , net ff gekeken en idd backorder;)

Naja , is ook al shipped, nu maar twee weken wachten ...

Het rare is dat op de website zelf wel staat dat het in stock is.

Laatst bewerkt:
Wazig ,staat toch echt :stock status > red

Naja misschien wordt ie gewoon verstuurd ,afwachten maar ....
Des te leuker is de fun als je hem binnen krijgt ..... :wink:

Dankje wel, ik ben er idd achtergekomen, Echt wat een leuk ding!! En stabiel ook! Zeker een aanrader, ik vloog Maar cm boven een Lang stuk grasprietje en die sneed die gewoon af. Maar Leuk ding!

Als ik het goed onthouden heb.

Zender aan, rechterstick één keer indrukken en je vliegt expert.

Zender aan, linkeretick één keer indrukken en je vliegt amateur.

Na het indrukken gaat het lampje van kleur veranderen.

Amateur stand geeft hij niet aan op het scherm, wel de expert stand.

Het rare is dat op de website zelf wel staat dat het in stock is.

kleine aanpassing.. als je je quad aanzet, staat hij standaard al in Amateur stand.

als je rechterstick 1 keer indrukt dan staat hij in expert stand (staat op display)

nog 1 keer op de rechterstick drukken en hij staat weer in amateur stand.

@WesleyRoy, Zeer Bedankt! ;) Zoals ik zei, Zal ik nog wat foto's Opsturen.

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan trouwens de witte propeller ook bijde al 4 of zit er een verschil in?

Je hebt links en rechtsdraaiende.. bekijk ze maar eens goed. Je kunt niet zomaar willekeurig propellers plaatsen.. de juiste draairichting moet op de juiste motor.

Ik heb overigens wel met witte, zwarte en oranje door elkaar gevlogen... Weinig tot geen verschil. (dus bv 2 zwarte, 1 witte en 1 oranje.)

Ik heb het gemerkt, dan komt hij de lucht niet in. helaas 1 propeller Kwijt geraakt.
Ik heb nog 2 sets witte en 1tje zwart. Die dingen kost gelukkig geen drol.

Heb een Hubsan V2 in bestelling staan bij banggoods...ben benieuwd, mijn Syma X1 is net te groot voor bij mij binnen.

Hubsan is lekker klein, maar vergis je niet hij is wel erg snel in expert mode, ik vlieg er vooral buiten mee om die reden.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Hubsan is lekker klein, maar vergis je niet hij is wel erg snel in expert mode, ik vlieg er vooral buiten mee om die reden.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Ja inderdaad goeie dag, wat snel! expert is echt voor buiten.

Binnen vlieg ik op de ''amateur'' stand.

uitslagen van de amateur stand kun je ook aanpassen, dat hij wel IETS vlotter is binnen (wat grotere uitslagen zijn wel makkelijk bij scherpe bochen)

buiten met windkracht 2 overigens geen enkel probleem met de hubsan :P (ik heb de v1)

Oke ik zal De manual nog een keer doornemen. Ja dat wel, maar dan Zie je wel hem Flapperen. Maar als ik hoog ga dan Ben ik Bang dat die Met de wind mee waait en dat die dan Bij de buren op de dak/tuin Beland. en dan ben ik hem kwijt. maar echt erg snel.

DUS als je hem echt goed wil leren kennen grotere ruimte opzoeken. Zonder bomen en water in de buurt. Als je dan merkt dat er teveel wind staat kan je probleemloos lager gaan vliegen en de controle weer krijgen. Zo leer je vanzelf wat hij wel en niet kan.

Ik heb eerst de eerste versie van de Hubsan x4 gehad, maar toen dacht ik ook, oh ik vlieg rustig door mijn mini appartementje van 45m2 en ga een beetje door de galerij vliegen en het trappenhuis, maar dat was een slecht idee, snel gecrasht en vervolgens hard neergestort op de stenen tegels.

Ik vlieg het liefst op een groot grasveld, het klinkt belachelijk als je zo'n kleine quad ziet, maar hij is echt heel snel.

Ik pak dan best wat hoogte, zeg zo'n 15m om zelfs boven de bomen uit te komen en dat gaat best lekker.. Wel moet ik dan goed onthouden welke kant ik aan het opvliegen ben en in welke richting zijn "neus" staat.

Als ik merk dat hij verder afdwaalt ga ik snel dalen en land ik eventueel zachtjes..

Daarbij moet je wel je quad goed in het zicht houden, want anders loop je je rot te zoeken op een groot grasveld.

Ben hem ook 1x bijna kwijt geraakt daardoor, gelukkig vond ik hem later weer..

Paar posts terug zie je het grasveld waar ik vlieg..

Oke, ik ga morgen denk ik naar een groot grasveld. In de achtertuin had ik een backflip maar je moet wel hoog zijn anders gaat het niet. Maar in tuin beetje rontslingeren is ook wel mooi ik heb best een grote tuin, en kan je best wel rondjes vliegen. en nog niet gecrasht, Maar wat ik heb is als ik crash dat het pootje aan de onderkant eruit schiet waar het motor draadje Onderzit. maar De oogjes heb ik van mij af en de draadjes naar mij toe.
Maar uiteraadt groot grasveld is gewoon voor de Hubsan echt veel beter.

Back