Hubsan Micro Quad

Kan ik de Usb eraf knippen en dan aan banenstekkertjes kunnen monteren? En dan aan me originele lader aan kunnen sluiten?

Nee ik heb 1 accu op ff op te proberen, anders koop ik dingen en dan vindt ik het niet leuk, maar ik ga binnenkort paar accutjes halen.

Is banggood een goeie vertrouwde Webshop?, Ik wil daar wel een paar accutjes halen die zijn daar wel best goedkoop.

Is banggood een goeie vertrouwde Webshop?, Ik wil daar wel een paar accutjes halen die zijn daar wel best goedkoop.

Ondanks dat ik min spullen nog niet binnen heb heb ik een goede ervaring met banggood.

Een aantal mailtjes gestuurd en vrij snel antwoord gekregen.

Het enige minpuntje is dat voorraad indicatie op de website niet klopt.

Heb de x4, accu's en beschermrand besteld en op de site staat dat alles voorradig is maar alleen de x4 is op het moment op voorraad.

Eind maandagmiddag besteld bij RCSuperStore, gisteren ontvangen.
Vandaag koffertje van Conrad ontvangen.
En vanmiddag buiten wezen vliegen, erg vermakelijk. Heb ook al met camera gevlogen, wat nog verrassend makkelijk ging zo zonder verder strippen.
Wat foto's:

18hk.jpg

v4qh.jpg

clyz.jpg

i8gq.jpg

En vanmiddag buiten wezen vliegen, erg vermakelijk. Heb ook al met camera gevlogen, wat nog verrassend makkelijk ging zo zonder verder strippen.
Wat foto's:

18hk.jpg

v4qh.jpg

clyz.jpg

i8gq.jpg

Koffertje ziet er erg goed uit.

Wat foto's:

18hk.jpg

v4qh.jpg

clyz.jpg

i8gq.jpg

Mooi hoor, ik ben vandaag op een Groot open veld geweest en ik ging de lucht in En ik zag hem niet meer. Ooooh Gas loos ohja!? daar issie weer. Wat stabiel hoog in de lucht, Onvoorstelbaar. Loopings Ging ook goed alleen Je moet wel hoog de lucht in gaan want hij daalt Na een flip Logisch maargoed.

vanuit hoover even vol gas zodat je hubsan stijgt, op dat moment loop of flip inzetten, en weer gas eraf als hij gedraaid is.

als je die timing goed krijgt, kun je hem BINNEN 50cm (en sommigen kunnen het in een nog krappere ruimte) laten loopen / flippen ;)

Ja, je hoort hem ook niet, en je Ziet hem bijna ook niet, Maar ik heb Mijn Hubsan Kapot gevlogen, 2 Motortjes kapot.

Verdomme, Nouja Ik Wou landen. Ik was Ongeveer 2 meter boven de grond Maar hij verdraaide zich door de wind en toen waren de oogjes naar mij toe dus dan stuurt hij ook anders. en toen wou ik rustig het gas loslaten maar dat ging te hard en toen draaide hij naar een betonnen Terras Toen belande hij op de grond en ik dacht gelijk dat er iets stuk is want de motoren liepen ook stroef. maar ik hem Uitelkaar gehaald maar wat een priegel werk, ik heb echt geen idee hoe de motoren eruit Moeten. Maar Twa&remy doe alsjeblieft voorzichtig want Hier wordt je niet blij van.. verlopig niet vliegen helaas ik had het uiterst Plezier mee. Maar ik bedoel niet dat die niks kan hebben , maar het is zo als je hem 2/3 meter laat vallen dat issie gewoon stuk. heb ik ook weer dat ik 2 motoren stuk heb, nou dan maar gelijk 4 nieuwe. Maarja, Dan maar weer ff 3 weken met me Xray t4 rijden.

Ik vlieg eigenlijk alleen boven kort gras/aarde-zand. Met de oogjes naar je toe is idd ff wennen, is tricky in het begin. En in de wind op een bepaalde hoogte met LED's uit moet je snel reageren met de controls en de neuspositie achterhalen.
Als je enkel bij de motor hoeft te zijn kan je deze uit de arm halen zonder verdere demontage. Als de motor stroef loopt kan je het maybe [URL="
een tang fixen[/URL].

Je hebt kans dat je motoren niet per se stuk zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
nee ze lopen niet aan, geprobeerd via het filmpje maar geen enkel spoor van beweging draadjes in orde check!

chit.......

Back