ron van sommeren
Forum veteraan
Daar bevindt je je nu in. Ietwat diep verborgen in de krochten van MBF... een aparte sectie van het 3D print gebeuren? ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar bevindt je je nu in. Ietwat diep verborgen in de krochten van MBF... een aparte sectie van het 3D print gebeuren? ...
Ooit is iemand de eerste, misschien ben jij dat nu wel.Op het www heb ik slechts één bericht gevonden waarin uitgelegd is, dat een hele uitdaging zal worden (als het al gedaan is). En ik was daarvoor enkel nog op zoek naar hoe ik mijn printer ga uitleggen dat deze extruder een 1:3 vertraging heeft.
Ja dit is echt hogere wiskunde.Het lijkt me dat je simpelweg het aantal stappen voor de extruder x 3 kan doen dan![]()
3D-printen gaat natuurlijk een enorme vlucht nemen (doet het eigenlijk al), maar we staan ook nog aan het begin van deze ontwikkelingen.
Er is een grote verscheidenheid aan printers (met alle mogelijke uitbreidingen/aanpassingen) en redelijk wat verschillende software en dan nog de verschillende materialen om mee te printen.
En hebben we het nog niet eens over alle vaardigheden voor alle verschillende vormen en constructies.
Ga dat maar eens netjes rubriceren.
Je zou er zeker een goed forum (zelf nog niet gevonden) mee kunnen vullen. (tip: @Robert )
Voor de (nog) beperkte groep 3D-printenden hebben we in ieder geval dit subforum.
En dit HUH?-draadje is (denk ik) wel een leuk begin voor alle verschillende vragen.