Hallo,
Vandaag een DF 04 gekocht na lang zoeken op internet wat ik als beginner nu zal kopen.
Prima prijs bij 4Rc.nl trouwens, gelijk wat reserve onderdelen erbij gekocht en als een speer weer naar huis toe.
als eerste de zender aan gesloten op de laptop en FSM sim geprobeerd.
Na een uutje aardig onder controle al vond ik ook landen.
werkt prima zender en fsm.
oke, accu was al aardig opgeladen en ik in de woonkamer op de grond gezet en ik dacht ff testen of ie het doet.
en ja hoor alles begon te draaien en er kwam al beweging in.
toen kwam het ik dacht dit gaat helemaal niet goed als ik hem laar opstijgen hier in de woonkamer.
ook nog met 2 kids in de buurt nee nee niet doen dacht ik die bladen draaien me veel te hard.
dus ik naar buiten gelukkug weinig wind en na enige aarzelig gaf ik meer gas en hij kwam lps van de grond even tot 50 cm en weer neer.
geweldig zeg.
acuu weer opgeladen en nu naar voren op de straat meer ruimte.
ging nog beter.
Nu mijn vraag aan jullie is !!!!
ik zou graag willen weten hoe ik alles moet afstellen ik heb al het een en ander gelezen.
ik heb het idee dat ik iets moet doen voor ik echt kan leren vleigen.
heb hem alleen nu even geprobeerd maar wat is het beste wat ik kan doe n om goed te leren vleigen met de DF4 .
klopt het dat de staart rotor maar een kant op draait en als ik max tegenstuur hij dan stil gaat staan.
hij glijd trouwens altijd naar links over de grond weg voor dat hij opstijg.
wat kan ik en moet ik weten allemaal.
alle info is welkom .
alvast bedankt.
Bobbert.
Vandaag een DF 04 gekocht na lang zoeken op internet wat ik als beginner nu zal kopen.
Prima prijs bij 4Rc.nl trouwens, gelijk wat reserve onderdelen erbij gekocht en als een speer weer naar huis toe.
als eerste de zender aan gesloten op de laptop en FSM sim geprobeerd.
Na een uutje aardig onder controle al vond ik ook landen.
werkt prima zender en fsm.
oke, accu was al aardig opgeladen en ik in de woonkamer op de grond gezet en ik dacht ff testen of ie het doet.
en ja hoor alles begon te draaien en er kwam al beweging in.
toen kwam het ik dacht dit gaat helemaal niet goed als ik hem laar opstijgen hier in de woonkamer.
ook nog met 2 kids in de buurt nee nee niet doen dacht ik die bladen draaien me veel te hard.
dus ik naar buiten gelukkug weinig wind en na enige aarzelig gaf ik meer gas en hij kwam lps van de grond even tot 50 cm en weer neer.
geweldig zeg.
acuu weer opgeladen en nu naar voren op de straat meer ruimte.
ging nog beter.
Nu mijn vraag aan jullie is !!!!
ik zou graag willen weten hoe ik alles moet afstellen ik heb al het een en ander gelezen.
ik heb het idee dat ik iets moet doen voor ik echt kan leren vleigen.
heb hem alleen nu even geprobeerd maar wat is het beste wat ik kan doe n om goed te leren vleigen met de DF4 .
klopt het dat de staart rotor maar een kant op draait en als ik max tegenstuur hij dan stil gaat staan.
hij glijd trouwens altijd naar links over de grond weg voor dat hij opstijg.
wat kan ik en moet ik weten allemaal.
alle info is welkom .
alvast bedankt.
Bobbert.