Hulp bij keuze kleine carbon 2.5m glider

Discussie in 'F5J' gestart door Super Lex, 18 mei 2016.

  1. renetl50

    renetl50

    Lid geworden:
    1 jun 2014
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Borne (OV)
    Ben ook erg benieuwd hoe deze vliegt .
    En of het goed en snel uit Engeland geleverd word.
    Zit er zwaar aan te denken om er ook zo 1 aan te schaffen.
     
  2. Super Lex

    Super Lex

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    162
    Locatie:
    Utrecht
    Nog even feedback op mijn vraag; ik heb een supervette NAN Orion thuis van ace models. Ik heb er even mee mogen vliegen van "snoopy", dat heeft mij meteen overtuigd. Samen met een ander clublid besteld. Nu even druk met een verhuizing maar binnenkort setup bestellen en bouwen. Als het zover is volgt nog bericht. Dus; bedankt met hulp bij keuze!
     
  3. snoopy

    snoopy

    Lid geworden:
    10 jan 2014
    Berichten:
    28
    Locatie:
    Utrecht
    Omega bedoel je Super Lex ;-)
     
  4. Super Lex

    Super Lex

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    162
    Locatie:
    Utrecht
    Zo zijn we bijna een jaar verder ... erg druk gehad met andere bs maar uiteindelijk is de NAN Omega toch afgekomen, maar niet helemaal zoder hulp. Ik heb nog eens goed gekeken naar de vleugel en er staat inderdaad omega op Snoopy. Nog bedankt voor de hulp bij het bouwen en afstellen! Gisteren maiden gehad wat een VET vliegtuig is de omega. Redelijk thermisch weer gisteren dus meteen ook een paar belletjes te pakken gehad. Erg gevoelig en gaat lekker mee in thermiek. Toch ook een echte snelheidsduivel & met deze setup van 750 watt ook genoeg power (misschien een "klein" beetje teveel zelfs maar je hoort mij niet klagen). Met 1200+ gram best zwaar .. maar hij schijnt in de carbon versie net onder een kilo te krijgen te zijn.

    Inderdaad ook over die Orion zitten denken, vandaar de vergissing ook in de vorige post. Toch blij dat ik de OMEGA nu heb, die iets kleiner is en daardoor netjes in een kleine kist in de achterbak op de grond kan. Ergo zonder hassle mee kan op vakantie over twee weken.

    Naast mijn Radian een goede aanvulling op het thermiek spectrum met ook eigenschappen voor helling, aerobatics & warmliner!
     
  5. G.J

    G.J

    Lid geworden:
    19 jul 2017
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Delft
    Die NAN Omega is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar, zie ik. Is er inmiddels een beetje vergelijkbare opvolger met een spanwijdte van 2 meter?
     
    Terence vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina