Hulp gevraagd bij keuze electro-heli.

Skidz zei:
lol ;) Als je je FP beheerst, vlieg je met een CP zo weg. Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen...

Daar ben ik het volledig mee eens, ik heb er nu een Dragonfly 5-3 (coax heli in de vorm van een apachi) bij en moet heel erg wennen aan het vooruit denken. Ik heb altijd cp gevolgen en dat is direct.

Dus ik ben er ook zeker van dat als je fp beheerst de stap naar cp makelijker is. Anders om is een ramp.

Ik denk ook dat daarom bij de "grote" Jongens :wink: daarom die beleving zit dat die micro's/mini's maar prullen zijn.

En voor een deel hebben ze gelijk, maar jongen wat een leuk prul :wink:

gr Remco

alex, urlien heeft toch al een raptor 30 gehad ?
heeft ze daarmee gevlogen ?

als dat zo is zou ik toch richting een CP micro gaan.

Gerard_nl zei:

Eeuuhhh... het is toch haar topic? Misschien haar zelf vragen? :wink:

Gr.A.

ps. Dit is geen persoonlijke aanval (Gerard), maar het viel me op en vond je reactie wel grappig.

dutchhelipilot zei:
ik heb er nu een Dragonfly 5-3 (coax heli in de vorm van een apachi) bij en moet heel erg wennen aan het vooruit denken. Ik heb altijd cp gevolgen en dat is direct.

remco ik wet nu dat een coaxiaal heli nog tammer is dan de piccolo kwa moelijkheids graad. als je straks deze helemaal uit gemelkt heb word het tijd voor een van je espy's en zo soort gelijk.
je zult dan nog veel scherper gaan sturen.
julie kunnen straks wel lezen waarom ik het weet.

Gerard_nl zei:

Ik kan wel voor Urlien reageren, want ze zit naast me :)

Ze heeft inderdaad een R30 gehad, en daar ongeveer 20 vluchten mee gemaakt. Ze is op zoek naar een heli die niet per sé 3D hoeft te kunnen, gewoon een beetje rond pruttelen dus. Hij moet rustig en makkelijk kunnen vliegen, maar beslist geen categorie Nikko Skywatcher :nooo:
Aan die raptor was ze een hoop geld kwijt, en van de mogelijkheden daarvan had ze in de toekomst ook geen gebruik gaan maken. Met haar vliegtuigen vliegt ze ook nog steeds alleen maar horizontale achtjes....en daar is ze blij mee, en daar gaat het om :lol:

Grt.

Dan is t heeel makkelijk, een FP micro.

Dr is er momenteel 1 kant en klaar en compleet te koop in t t koop forum, de HB fp van paul h. bijvoorbeeld. Schuif mij dat zendertje maar door, leuk voor aan de sim.

Gaat het echt om het plezier van leuk rondvliegen in de huiskamer/sportzaal dan is de coaxiaal Esky lama 2 heli ook erg leuk en slechts 110 euri compleet!
Met een FP heli valt in ons waailand tenslotte ook niet lekker buiten te vliegen.....

Sentirager zei:
en de 36e gyro is inderdaat een appart ding maar had hem graag gehad toen ik net begon, ding is zwaar stabiel!

De gyro van de HM036 is zeer recent verbeterd hoor, maar ik denk dat heel veel winkels nog de oude versie verkopen.

de gyro en de servos zijn verbeterd als ik het heb bergepen.
hij wordt geleverd met een brushless motor en lipo, dus van de grond komen lukt denk ik wel.
ik ben namelijk ook opzoek naar een vervanger voor m'n huidige fp helitje en zit ook te denken aan de DF36.
meer mensen evaring met dit apparaat? :P
zijn de servos en de gyro een beetje te pruimen :wink: :lol:

groeten oscar.

explosive rc tuning zei:
de gyro en de servos zijn verbeterd als ik het heb bergepen.
hij wordt geleverd met een brushless motor en lipo, dus van de grond komen lukt denk ik wel.
ik ben namelijk ook opzoek naar een vervanger voor m'n huidige fp helitje en zit ook te denken aan de DF36.
meer mensen evaring met dit apparaat? :P
zijn de servos en de gyro een beetje te pruimen :wink: :lol:

groeten oscar.
veel reacties over de nieuwe gyro zul je niet vinden, hij is nog maar net(2 week geleden) verbeterd.

en de servo's zijn ook verbeterd, maar nog nooit negatieve berichten gehoord over de verbeterde servo's.

en wat er verbeterd is....betrouwbaarder, ik denk ook beter bochtenwerk nu//

Daar kun je dan beter een nieuw draadje voor starten.
En volgens mij heeft Urlien al een helietje gekocht.

Back