Tip:
Als je gaat bouwen, trek eerst alle vooraf in elkaar geschroefde delen uit elkaar.
Als je een chinees hebt met een ochtendhumeur, wil het wel eens af fabriek niet goed in elkaar zitten..
Ook opletten met locktite
In de fabriek willen ze nog wel eens een schroefgat volgieten, schroef erin en de rest afvegen..
Dat is dus niet de manier, je krijgt het nl echt nooit meer los
1 druppel op een plasticje doen, de schroef ligt erin tippen met de schroefdraad en de druppelvorming afvegen
als er in 3 draden vanaf de onderkant in de draad locktite zit, is het genoeg.
en niet een dag later de bouten natrekken, dan "breek" je de locktite, en heeft het geen nut meer
en de blauwe locktite gebruiken, nooit rood ( komt alleen los bij heftig verhitten)of groen (bijna metaallijm). 747, dacht ik dat het echte locktite nr was.
En bij de Hk, even over het forum lezen wat de ervaringen zijn
Ik dacht dat er tijdens het bouwen het beste een paar delen omgewisseld moesten worden voor de align versie
Ik dacht de feathering shaft (as in de kop) en hoofdas, maar pin me er niet op vast..
Als je gaat bouwen, trek eerst alle vooraf in elkaar geschroefde delen uit elkaar.
Als je een chinees hebt met een ochtendhumeur, wil het wel eens af fabriek niet goed in elkaar zitten..
Ook opletten met locktite
In de fabriek willen ze nog wel eens een schroefgat volgieten, schroef erin en de rest afvegen..
Dat is dus niet de manier, je krijgt het nl echt nooit meer los
1 druppel op een plasticje doen, de schroef ligt erin tippen met de schroefdraad en de druppelvorming afvegen
als er in 3 draden vanaf de onderkant in de draad locktite zit, is het genoeg.
en niet een dag later de bouten natrekken, dan "breek" je de locktite, en heeft het geen nut meer
en de blauwe locktite gebruiken, nooit rood ( komt alleen los bij heftig verhitten)of groen (bijna metaallijm). 747, dacht ik dat het echte locktite nr was.
En bij de Hk, even over het forum lezen wat de ervaringen zijn
Ik dacht dat er tijdens het bouwen het beste een paar delen omgewisseld moesten worden voor de align versie
Ik dacht de feathering shaft (as in de kop) en hoofdas, maar pin me er niet op vast..