hulp gezocht bij bouwtekningenvan mighty servant 1 !

ik denk toch echt dat je geen idee hebt aan wat je begint, zelf al is het een kit, als je er iets moois en unieks van wil maken zul je er toch serieus wat werk aan hebben kijk eens in het verslag van mijn neptun waarin ik en raf elk een neptun aan het aanpassen zijn, bv bij de paula 3 kun je ook zo'n verstevigingen zetten van de zijwand, je zou er van verschieten ook hoeveel geld je zult kwijt zijn, aan zo'n klein bootje, als je dan aan de servant begint zullen de kosten echt heel hoog oplopen, kijk eens alleen al naar de kosten van je motors en batterijen.

In alle geval jij moet het weten wil jij niet luisteren naar de modelbouwexperts in dit forum (ik kijk even in de richting van roel en raf) moet je het zelf weten

duimpje

weet ik .
ik ben al bijna 4 jaar voor aan het spapren
en de paula3 krijg ik voor mij verjaardag

Als je al 4 jaar aan het sparen ben? Waarom stel je je eigen dan aan over een polyester romp 1:100 van bijna 700 euro.. dat dat al 2 jaar je krantenwijk is.

en kwaliteit dat het is zo`n romp.. maar dat is duidelijk.

nog 700 euro = 2 jaar krantenwijk 2 + 2 = 4 jaar..

en je heb al een leuk varend model van de MS1

doe het niet er is op dit forum al vaker iemand geweest die dacht dat ie goed kon bouwen en hij was iets van jacht architect ofzo genaamd josse en dat is ook echt 1 grote flop geworden en verkijk je er nou niet op het lijkt een grote kale bak maar dat is het echt niet je bent wel zeker ruim 1000 euro kwijt aan je model aan apparatuur en materialen doe gewoon eerst de paula 3 en zet die ms ff uit je hoofd voor een paar jaar totdat je wat meer ervaring heb

mvg

gerwin

hallo

kan de heisa rond de dyslexie niet naar een ander forum verschoven worden
niemand is perfect en we maken allemaal wel eens fouten
het gaat om de modelbouw en een goed verstaander heeft maar een paar woorden nodig
ik heb een link voor joostt wat hij wel kan gebruiken en zonder virussen
het werkt in internet Explorer en onderlijnt elke fout in het rood
het is niet perfect maar het werkt wel en voor diegene die het ook willen

hier de link

http://www.ie7pro.com/

joostt je krijgt een pb

groetjes raf

Laatst bewerkt:
pb is dat publiek??
maar je het helpt mij vanavond pas ik kan nick instaliren zoder mij broer wand dat is beveilicht :(
maar ik probeer het wel
oow willen we weer no topic plz
groeten joostt

Joost,
Een PB is een persoonlijk bericht of Prive Bericht.

Als je kunt posten ben je ingelogd.
Rechtsboven zie je je naam met daaronder Priveberichten :
Daar zal nu dus wel 1 staan, aangezien je een berichtje van RAF hebt.
Klik op het blauwe Priveberichten en je komt in je mailbox op dit forum.

Dan zal ik maar weer
oke
maar lplz weer no topic plz
gaan...

Joost, ik zal het je nog één keer uitleggen.

Ik ben 51.
Ik bouw nu ruim 25 jaar lang RC scheepsmodellen.
Ik geloof dat ik ongeveer 40 schepen gebouwd heb.
Hele simpele, maar ook schepen waar ik een jaar aan bezig ben geweest.

Een project als de Mighty Servant is iets wat je pas kan doen als je bijzonder ervaren modelbouwer bent.
En dat ben je niet als je één Paula III gebouwd heb.

Zelfs ik begin er niet aan.
Waarom niet?

1 Ruimte: dit wordt een joekel van een model. Waar laat je het? op je kamer? Succes met slapen, en tillen. Om van vervoer naar de waterkant nog maar niet te spreken.
2 Kennis: vanaf tekening bouwen is een kunst. Dat leer je niet zomaar.
3 Tijd: volgens mij zit je nog op school. Waar haal je de tijd vandaan? bovendien: hoelang denk je over de bouw te doen? 20 jaar?
4 Het geld: Je hebt vier jaar gespaard, zeg je. Knap. Hoeveel geld heb je nu bij elkaar?

Kortom: bouw je Paula III, zorg dat je daar plezier in hebt. Ga lekker varen, liefst bij een club, dan kan je wat leren. Geniet van het varen!

Met een Paula III beginnen en daarna meteen overstappen op een MS I is hetzelfde als van je driewiel kinderfietsje overstappen in een Porsche.
Wedden dat je de eerste kilometer niet overleeft?

Denk er eens over na.

Back