hulp met keuze electro offroad auto

Een e-firestorm is dan ook aan te raden, als je hard over de straat wilt enzo, moet je geen hoge wagen hebben, die kantelt bijna na elke bocht. Als je hard wilt rijden en toch ook offroad kunnen rijden, is een rustler of een e-firstorm het handigs (ik weet niet hoe de slash het onroad doet).

Zelf heb ik goede ervaringen met de firestorm(behalve de motor, maar die kost nog geen 10 euro)

mvg Bram

Het is ook een 'simpele' 2.4ghz zender.
Slash lijkt mij een leuke wagen, maar ik vraag mij af hoe hij het op het gras doet. (wiebe?)

jaaa eehh
gras nu das een beetje vreemd die van mij slippen nogal veel.3s?
maar origineel gaat dat wel prima .
als je de banden wat schuiner zet ligt tie ook niet meer zo snel op zijn dak.

ook de stampede is leuk voor de beginner ,en net als de rustler wat lichter.
je kan alles aanpassen naar je ondergrond natuurlijk.
en je titan motor krijgt wat minder voor zijn kiezen .

de traxxas elektronica bevalt mij prima.
hoe zit dat met het hpi spul,????

groeten wiebe,

jaaa eehh
gras nu das een beetje vreemd die van mij slippen nogal veel.3s?
maar origineel gaat dat wel prima .
als je de banden wat schuiner zet ligt tie ook niet meer zo snel op zijn dak.

ook de stampede is leuk voor de beginner ,en net als de rustler wat lichter.
je kan alles aanpassen naar je ondergrond natuurlijk.
en je titan motor krijgt wat minder voor zijn kiezen .

de traxxas elektronica bevalt mij prima.
hoe zit dat met het hpi spul,????

groeten wiebe,

HPI spul valt wat tegen(vooral die motor). De zender is wel goed, maar deze heb ik toch vervangen voor een 3 kanaals zender. En de servo stuurt niet zo snel. Maar de regelaar is wel goed.

HPI spul bevalt ook wel, alleen de motor niet

mvg Bram

ik denk toch dat het de Slash of de DT wordt.
als de DT vierwielaandrijving en hij heeft een 2,4gHz heeft wordt het mss die wel maar de slash heeft waterdichte elektra en dat is ook wel handig.
en ze zijn allebij wel heel mooi...:rolleyes:
zijn er verder nog tips wat de plus en min punten zijn?

mvg,
Ruud

o oké:)
kan hij dan wel goed off-roaden en op heuveltjes rijden?
en ik weet echt niet welke ik moet kiezen...
de DT heeft een 2,4 gHz zender maar ik weet niet of er wel onderdelen voor in NL zijn.
de slash is ook mooi alleen heeft een 40 mHz zender en volgens mij zijn hier wel veel onderdelen voor in NL.
weten jullie nog + en - punten van deze auto's.
ik koop denk ik degene met de minste min punten en degene die de meeste bodemspeling:).
logisch:D
http://www.traxxas.com/products/electric/5805/details/ground_clearance.jpg ongeveer 10 cm bodemspeling en dat is zelfs nog bij te stellen..
is dit de slash?
en 10cm bodemspeling is volgens mij wel erg veel.

mvg,
Ruud

ja, dat is de slash. alleen die 10 centimeter meot je met een emmertje zout nemen. ;) de bodemspeling waar het (teminste bij mij) het meest op aan komt is tussen de wielen. (de Skidplates) de Slash staat hoger als de DT voor zover ik weet.

Beide wagens hebben geen problemen met heuveltjes. (heb al een beetje hill-climbing gedaan met m'n vaders Slash en m'n Losi XXX-T MF2. ) een aanloopje nemen, en kijken wie het hoogst tegen een behoorlijk steile sand-helling op komt.

Ik denk dat de DT minder snel op z'n dak gaat liggen. ik weet echte rniet hoe stevig die wagen is. (maar, als de kwaliteit van m'n Team losi wagens bekijk, zal dat wel goed zitten.) de Slash is zeker weten een goede auto. uiteraard, als je er heel gek mee doet kun je wel wat kapot krijgen, maar die wagen is definitief stevig.

Als ik eerlijk moet zeggen, ik denk dat je gewoon de auto moet kiezen die je zelf het mooits vind uitzien. als de DT net zo rijdt als m'n MF2 (en dat zou die eigenlijk wel aardig meoten doen, gezien de DT op de MF2 gebaseerd is), zul je hier zeker plezier aan beleven, en hetzelfde geld voor de Slash.

gr.
Tim

Qua stevigheid zijn alle wagens wel gelijk. De slash is stevig-rustler ook-DT ook-en e-firestorm ook. Verder hebben ze allebei 2w aandrijving. En ze zijn ongeveer even snel. Dus het is maar wat je het mooist vind. De slash gaat wel populair worden, denk ik.

mvg Bram

kan de DT ook wel door kuilen en over niet super hoog gras?
want dan wordt het waarschijnlijk die.
en zit er op die 2,4 gHz een lange antenne?
zijn er nog tips wat ik erbij kan kopen?

mvg,
Ruud

kan de DT ook wel door kuilen en over niet super hoog gras?
want dan wordt het waarschijnlijk die.
en zit er op die 2,4 gHz een lange antenne?
zijn er nog tips wat ik erbij kan kopen?

mvg,
Ruud

De DT kan best goed door de kuilen enzo, met gras zal hij wel wat meer moeite hebben, maar dat hebben aal Staduim Trucks Hij heeft een korte antenne.
Tip: Koop een lipo lader. Eventueel lipo.

mvg Bram

o oké:)
kan hij dan wel goed off-roaden en op heuveltjes rijden?
en ik weet echt niet welke ik moet kiezen...
de DT heeft een 2,4 gHz zender maar ik weet niet of er wel onderdelen voor in NL zijn.
de slash is ook mooi alleen heeft een 40 mHz zender en volgens mij zijn hier wel veel onderdelen voor in NL.
weten jullie nog + en - punten van deze auto's.
ik koop denk ik degene met de minste min punten en degene die de meeste bodemspeling:).
logisch:D

is dit de slash?
en 10cm bodemspeling is volgens mij wel erg veel.

mvg,
Ruud

yep, dat is het chassis van de slash en er staat 3,5 inch
een inch is ongeveer 2,56 cm . dus dan zit je rond de 9 cm en daar is ook wel 10 cm van te maken

hallo allen,
ten eerste : wiebe heeft mijn account verwijderd dus nu praat ik weer met dit account.
weten jullie nog een goedkope winkel in NL om de slash of de DT te kopen?
want bij pk verkopen ze allen de slash en niet de DT.
en weten jullie nog voor en nadelen van deze auto's?
ik zit nogsteeds te twijfelen:)
en weten jullie ook nog winkels die onderdelen voor deze auto's verkopen?(behalve PK)

mvg,
Ruud

hallo allen,
nard cox en bcs hebben mij een beetje van het idee Slash/DT gehaald.
vanwege de spares van de losi en de wegligging van de slash.
ik wacht nog even het antwoord in het slash topis af.
maar toch alvast deze vraag:
dus zijn er nog goede auto's die goed door zand en gras kunnen?

mvg,
Ruud

hallo allen,
heeft die losi een goede wegligging op straat en off-road?
want ik hoorde dat de slash dat niet had.
en waar kopen jullie onderdelen voor een losi?
het liefst in NL of UK.

mvg.
Ruud

ik snap al die opmerkingen niet echt over de "slechte" wegligging van de slash.
het is maar net wat je er van verwacht en wat je ermee doet, waar je er mee gaat rijden.

de slash heeft een prima wegligging , heel natuurgetrouw. precies zoals bij de 1:1 CORR trucks. zo hoort het ook.

kijk maar eens naar dit filmpje van de trucks in reallife

[URL="
- Start race pro 2 2008 CORR Los Angeles[/URL]

of deze

[URL="
- PDG Test Session presented by AMSOIL at Perris Auto Speedway - April 19-20, 2009[/URL]

de slash beweegt en veert netzo, de bodyroll is nodig tbv de correcte gewichtsverplaatsing tijdens een turn en met hoge snelheid bij de jumps

kijk maar eens hoe wat de vering te verduren kijrgt bij hoge snelheden [media=youtube]UMZG3o77S_k[/media]

vind je dit niks, tja dan moet je een andere auto kiezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel duurder zou zo'n 1:1 slash zijn tegen een 1:10 slash. ;p

Ik heb de slash zien rijden tijdens de rallycup, en ze stuurden erg goed en mooi. Ik denk dat je geen miskoop doet met een slash.

mvg Bram

Back