Nou zocht ik een cat. (welke ik gevonden heb) en had van majestic een ontwerp gekregen van een hydro welke me erg aansprak (ook qua budget)
en ben deze dus gaan bouwen afgelopen week begonnen en nu al aardig eind op weg. het doel is minimaal 80 met mogelijkheid tot upgrade voor over de 100.
hierbij eerst wat foto's en mijn ideeën voor de setup.
hij is net geen 80cm lang en 38 breed
LEOPARD Model 4060 KV1900 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM126 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
motor wil hem op een 5s setup gaan draaien.
wat neer komt op 1700watt/18.5= 91,89 amp
dus deze amp zou moeten werken
HOBBYWING Seaking 120A Brushless Water Cool ESC for RC Boat v2 SL168 - HOBBYWING Seaking Series - HOBBYWING
verder twijfel ik nog strut of powertrim. suggesties ervaringen ik hoor ze graag.
groetjes archer
nog bedankt majestic voor de tekening en hulp met het begrijpen hoe hij inelkaar hoort..
en ben deze dus gaan bouwen afgelopen week begonnen en nu al aardig eind op weg. het doel is minimaal 80 met mogelijkheid tot upgrade voor over de 100.
hierbij eerst wat foto's en mijn ideeën voor de setup.
hij is net geen 80cm lang en 38 breed
LEOPARD Model 4060 KV1900 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM126 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
motor wil hem op een 5s setup gaan draaien.
wat neer komt op 1700watt/18.5= 91,89 amp
dus deze amp zou moeten werken
HOBBYWING Seaking 120A Brushless Water Cool ESC for RC Boat v2 SL168 - HOBBYWING Seaking Series - HOBBYWING
verder twijfel ik nog strut of powertrim. suggesties ervaringen ik hoor ze graag.
groetjes archer
nog bedankt majestic voor de tekening en hulp met het begrijpen hoe hij inelkaar hoort..
Laatst bewerkt door een moderator: