Hydro & Marine Bluebird

Hallo allemaal,

Ik heb een tweedehands Hydro & Marine Bluebird gekocht. Ik heb verder geen ervaring met RC boten.
Nu ligt het dak er los op, is dit normaal? of hoe moet ik dat vast zetten?

Gr. Patrick

De dak/deksel/kap moet je vast tapen zodat je boot waterdicht is. Wij gebruiken Cellpack tape 19mm dit plakt zelf s als t nat is .

mvg

Michiel.

Ik gebruik al jaren de goedkoopste tape die er te krijgen is, het is niet zo goed als Cellpack, maar wel overal verkrijgbaar...

Cellpack zal je waarschijnlijk niet bij de bouwmarkt kunnen krijgen.

Groeten, Jan.

Hey,

cellpack is te koop bij de betere electronicawinkel en bij de meeste modelbouwwinkels die ook boten doen. bij 2 brothers rc kun je voor 4,25 euro cellpack bestellen. (19mm doorzichtig) ik kwam er laatst zelf achter dat ze voor 1,33 euro bij overtoom te krijgen zijn. (Cellpack Tape 128 zelfklevende tape) daar ga ik voortaan ze dus ook bestellen.

Het zal vast op meer plekken te krijgen zijn maar dit is wat ik weet.

Groetjes,

Jelmer

Hey,

dat is wel dezelfde tape alleen dan bij een soort van groothandel waardoor ze goedkoper zijn. eigenlijk is dit gewoon de stap voor 2 brothers rc, 2brc zal ze ook echt niet voor 4 euro het rolletje inkopen hoor.

De cellpack die ze daar verkopen is exact hetzelfde als die van 2brc. het gaat namelijk om cellpack 128, dat kreeg ik van 2brc en hier bij overtoom staat die ook.

Groetjes,

Jelmer

tape van de overtoom is 100% het zelfde.
alleen bij 2 brothers is het duurder omdat het onder het merk graupner word verkocht en omdat het tot modelbouw toe behoort.

ik heb vorigjaar de 40mm brede celpack gehaalt voor 50 cent per rol.
je kan ook bij celpack zelf bestellen maar dan zit je gelijk aan een hele doos vast.

mvg jaimy

tape van de overtoom is 100% het zelfde.
alleen bij 2 brothers is het duurder omdat het onder het merk graupner word verkocht en omdat het tot modelbouw toe behoort.