Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kan het ook door je as zelf komen, ik zie alleen de flex as zelf met een teflon buisje eromheen, en verder niks...?? dan gaat die wiebelen en vervormen als er kracht op komt
en hoe heb je er mee gevaren eigenlijk?? want hij lijk niet af op de foto's :?:
ik heb er mee gevaren nadat ie geplamuurd was en goed in grondverf staat, en sommige dingen heb ik er later na het varen en voor de foto's weer afgehaald omdat ik er niet tevreden over was
maar zou ik dan de flexas in een andere huls moeten doen?
De teflonbuisje zat zit wel vast en wordt wel ondersteund op een paar plaatsen maar idd het trilt wel
dan zou ik dat maar doen, want er hoort om die teflon buis nog een aluminium buis te zitten (dus teflon buis blijft wel), kijk maar bij de hydromite van Jaimy. Ik heb dat zelf ook en alle boten hebben dat eigenlijk.
De trillingen van de as kan dus de oorzaak wel zijn
Nou de as is nu vrijwel trillingsvrij maar probleem blijft.
Mis is het een probleem dat de schroef niet snel genoeg op toeren komt en dus ga iknu een kleinere schroef proberen.
met deze schroef doet ie wel wat ie moet doen :music: planeren dus
en niet zo'n beetje ook
maar het blijft een gemeen bootje want als je te langzaam optrekt drukt ie toch zijn neus nog naar beneden.
gewoon langzaam varen gaat ook goed maar als ik dan niet met volgas optrek duikt ie toch nog
Hebben jullie dit ook?? of zou ik toch nog een beetje met het gewicht moeten schuiven
zwaarte punt ligt nu een stukje achter de drijvers
Met de accu op de plaats waar hij op de tekening staat komt het zwaartepunt onder de drijvers te liggen
de mijne moet haar maiden run nog krijgen, maar als ik heb gevaren laat ik het je wel weten of ik het ook heb.
(moet wel zeggen dat ik gebruik ga maken van 2 accu's en de mijne groter is)
wel vet dat hij nu beter gaat met een kleinere schroef 8)
Met een hydromite als hij goed gebouwd is en het juiste zwaartepunt heeft moet men volgas vertrekken anders steekt hij zijn neus onder water .Eenmaal vertrokken kan men gerust zoveel gas lossen als men wil.
Dit weet ik uit ervaring met mijn 3 in gebruik zijnde modellen + een in aan bouw en een in rezerve voor experimenten .
De ingebruikzijnde modellen zijn een originele 42cm met een 480 motor,een 52cm met carmotor "was mijn wedstrijdmodel van vorig jaar waarmee ik BK ben geworden" en een 52cm met BL motor.
Deze hebben allemaal deze eigenschap maar eenmaal op snelheid ken ik niet veel boten die zoon goede vaareigenschappen hebben als een hydromite.