C
Chronoholic
Guest
Hallo,
Kwam een goedkope deal tegen op marktplaats, een gebruikt rtf setje van Hype met een Edge 540t.
Bij ontvangst bleek de zender mode 1 te zijn.
Deze heb ik omgebouwd naar mode 2 mbv. enkele modelbouwforummers (thanks!)
De motor heeft power, maar niet genoeg om te hoveren.
Tevens weet ik niks van de motor, de art-tech versie heeft geloof ik 800-1000kv. En de regelaar weet ik ook niks van, die van art-tech is 18a.
De prop is een 10x4.7
Dimensies:
Spanwijdte: 93cm
Lengte: 84cm
Gewicht vliegklaar: 580gram
Nu las ik in een ander draadje over de art-tech edge 540t dat er dit werd aangeraden:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TowerPro BM2409-18T / 25A BEC / 9x4.7 Prop Combo $19.95
Nou heeft die art-tech edge 540t een 1300mah 3cellige lipo, en ik heb een 1800mah 3 cellige lipo.
Mijn vraag is dus of dit uitmaakt, ik weet dat mah met langere vliegtijden te maken heeft, maar dit weet ik niet.
Ook weet ik niet of de prop die erbij zit goed is voor dit vliegtuig.
Ik wil deze edge graag opvoeren zonder een andere batterij te hoeven kopen.
Welk towerpro setje van hobbycity raden jullie mij aan?
Bij voorbaat dank, Alex
Kwam een goedkope deal tegen op marktplaats, een gebruikt rtf setje van Hype met een Edge 540t.

Bij ontvangst bleek de zender mode 1 te zijn.
Deze heb ik omgebouwd naar mode 2 mbv. enkele modelbouwforummers (thanks!)
De motor heeft power, maar niet genoeg om te hoveren.
Tevens weet ik niks van de motor, de art-tech versie heeft geloof ik 800-1000kv. En de regelaar weet ik ook niks van, die van art-tech is 18a.
De prop is een 10x4.7
Dimensies:
Spanwijdte: 93cm
Lengte: 84cm
Gewicht vliegklaar: 580gram

Nu las ik in een ander draadje over de art-tech edge 540t dat er dit werd aangeraden:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TowerPro BM2409-18T / 25A BEC / 9x4.7 Prop Combo $19.95
Nou heeft die art-tech edge 540t een 1300mah 3cellige lipo, en ik heb een 1800mah 3 cellige lipo.
Mijn vraag is dus of dit uitmaakt, ik weet dat mah met langere vliegtijden te maken heeft, maar dit weet ik niet.
Ook weet ik niet of de prop die erbij zit goed is voor dit vliegtuig.
Ik wil deze edge graag opvoeren zonder een andere batterij te hoeven kopen.
Welk towerpro setje van hobbycity raden jullie mij aan?
Bij voorbaat dank, Alex
Laatst bewerkt door een moderator: