Ik heb niet de indruk gehad dat je gedurende de 14 min je fouten kan herstellen, wel dat de ergernis hierover, “tergend lang duurt” als je nog 12 min moet rijden, persoonlijk vond ik 14 min gewoon “saai”, heb ook niet veel wedstrijden meegedaan!!!
Je bevestigd mijn mening over veel electro rijder, die geven meteen op, als het eventjes fout gaat..... "want dan ga ik in die andere finales wel mijn best doen"
Niks ervan!, doorrijden, en het best mogelijk resutlaat proberen te halen uit je huidige finale! Wie zegt er niet dat er nog iemand een fout maakt, en je die dus, tot de laatst bocht wellicht nog in kan halen!
Veel motoren hebben het al moeilijk genoeg wanneer het echt warm is in de zomer!!!
Ik deel je mening niet.
Des te warmer ze worden, des te meer warmte geven ze af, dus of je nu 7, 10, of 15 minuten rijdt, zal niet veel uitmaken in temperatuur, en al zou dat wel zo zijn, wellicht minder vertimen op de klok? We zijn aan het race hoor, tis geen theekransje!
Op de MACH weet ik dat ze op trainingsavonden met grote regelmaat 15 minuten of langer aan één stuk rijden, ventilator op de motor, en het is helemaal geen probleem meer!
Motor kapot?, koop een nieuwe! Te duur?, ga postzegels verzamelen, of sigarenbandjes (onmdat je graag naar het verleden kijkt

)
"Met de tijd mee gaan???" Is ook ervaringen van andere accepteren uit het verleden!!!
Stilstand is achteruitgang, misschien moeten de andere uit het verleden eens niet zo halstarrig vasthouden, ee eens niet zo bang zijn voor verandering!
die brandstof lui hoor je ook niet klagen over langere minuten rijden in een wedstrijd
hoor ook graag de meningen van hun hoe zij daar over denken
Daarom geef ik mijn mening, langer rijden is juist super!
3x kwalificeren 5-7 minuten.
En dan kun je over de finales eens na gaan denken.
- 2x finales van 15 minuten (volgend het huidige ABC systeem), het resultaat van beide finales bij elkaar opgetelt, of beste finale tellend. en bij gelijk resultaat telt weer de best verreden tijd bijvoorbeeld.
- Idem als hierboven, maar wel finales rijden volgens ABC, alleen in de einduitslag alles weer bij elkaar!, dus theoretisch, kan iemand dan uit de laagste finale, de wedstrijd alsnog winnen! Ben je bang dat dan iedereen juist slecht gaat kwalificeren, om in een lagere finale te rijden en een goeie tijd neer te zetten, dan kun je eventueel het kwalificatie resultaat op de een of andere manier mee verwerken in de einduitslag, bijvoorbeeld door de kwalificaties en finales te belonen volgens een puntensysteem!
Hou nou toch eens op met dat vasthouden aan de oude systemen!