Ik heb een Race Runner V4 FT en de basis is hetzelfde als de sort course. Persoonlijk vindt ik het een zeer gemakkelijke auto om aan te sleutels, onderdelen zijn zeer goed verkrijgbaar net zoals upgrades.
Als je een V4 model neemt kies dan voor de competitie uitvoering die is qua diffs, aandrijfassen en schokbrekers beter dan de standaard/rtr uitvoering, de competitie en factoren team hebben de laatste upgrades vanuit de fabriek. Een uitvoering met lsd diffs ( FT) is overbodig tenzij je wedstrijden op onverhard gaat rijden, lsd diffs zorgen er ook voor dat je draaicirkel iets groter wordt en dat je minder snel gaat driften. LSD diffs zijn af te raden als je rijdt op ondergronden waar veel grip is.
Onderhoud is bij MCD ( eigenlijk elk merk) van zeer groot belang, stel je dit te lang uit dan vraag je om een hoge kostenpost.
Ga je rijden met een zwaar getund blok dan raadt ik de aluminium tandwielhouder aan.
Wil je echt goed en eerlijk advies neem dan een contact op met Fatih van csbracingparts.