het eerste wat ik wil zeggen is met dit verhaal .
ik heb geen slechte bedoelingen en wil zeker en vast deze winkel niet afbreken of slecht maken !!
ik was afgelopen zaterdag .indoor gaan rijden met mijn aluminium 1/16 traxxas rally . en heb hier een spektrum dx3s als zender op staan . nu remde mijn wagentje niet 100 % zoals het zou moeten . ze zeiden mij bij de indoor dat mijn spektrum zender de break even ingesteld moest worden . de dag er na kreeg ik het niet meteen gevonden de instelling . dus ik ging even langst bij de modelbouw ..... waar ik toch een trouwe klant ben die daar wekelijks spullen koopt .ik kom dus de winkel binnen met mijn spektrum kistje en daar mijn dx3s zender in .en ik had wat geluk want er waren geen andere klanten in de winkel die ik eventueel zou op houden met mijn kleine vraag over de brake instelling . kom dus aan de balie waar ik mijn dx3s zender uit de doos neem . waarna de baas naar mij toe gestapt komt . en vraagt waar kan ik jou mee helpen . ik leg hem dus het geval uit dat mijn rc auto niet goed stopte en graag wou weten waar ik mijn brake kon instellen . het eerste wat die baas vraagt aan mij . heb je die zender hier gekocht . ik antwoord heel eerlijk . nee ik heb deze occasie gekocht gehad . waarop de baas mij heel duidelijk antwoord sorry maar dan kan ik jou niet helpen . wij geven enkel service aan klanten die hier hun spullen kopen . daar stond ik met mijn mond vol tanden . maar ik liet het niet aan mijn hard komen en ben gewoon buiten gewandeld.
ik stel mij de vraag ..... iemand die voor 400 € op 3 maanden in een hobby winkel koopt is dat geen vaste klant dan ?
en nu komt het ergste van alles .
de baas die mij duidelijk de deur wees met sorry maar dan kan ik jou niet helpen . wij geven enkel service aan klanten die hier hun spullen kopen .
EN DIT STAAT DUIDELIJK OP HUN EIGEN SITE . (heb de link even moeten verwijderen om conflicten te voorkomen )
Waar service nog belangrijk is.........
Heb je een ongelukje gehad met je rc auto, vliegtuig, helikopter of ander radiografisch toestel?
Is het toestel bij ons aangekocht, 2de hands of afkomstig van een andere winkel,
geen probleem, bij Modelcenter ...... ben je aan het juiste adres.
dit is toch de omgekeerde wereld niet ???
ik kom er dus nooit meer in die winkel .
ik wilde dit gewoon even kwijt om te zeggen dat er echt wel onderscheid gemaakt word . tussen wie er wat en hoeveel koopt in sommige winkels .
dit noem ik niet klantvriendelijk!!!
ik heb geen slechte bedoelingen en wil zeker en vast deze winkel niet afbreken of slecht maken !!
ik was afgelopen zaterdag .indoor gaan rijden met mijn aluminium 1/16 traxxas rally . en heb hier een spektrum dx3s als zender op staan . nu remde mijn wagentje niet 100 % zoals het zou moeten . ze zeiden mij bij de indoor dat mijn spektrum zender de break even ingesteld moest worden . de dag er na kreeg ik het niet meteen gevonden de instelling . dus ik ging even langst bij de modelbouw ..... waar ik toch een trouwe klant ben die daar wekelijks spullen koopt .ik kom dus de winkel binnen met mijn spektrum kistje en daar mijn dx3s zender in .en ik had wat geluk want er waren geen andere klanten in de winkel die ik eventueel zou op houden met mijn kleine vraag over de brake instelling . kom dus aan de balie waar ik mijn dx3s zender uit de doos neem . waarna de baas naar mij toe gestapt komt . en vraagt waar kan ik jou mee helpen . ik leg hem dus het geval uit dat mijn rc auto niet goed stopte en graag wou weten waar ik mijn brake kon instellen . het eerste wat die baas vraagt aan mij . heb je die zender hier gekocht . ik antwoord heel eerlijk . nee ik heb deze occasie gekocht gehad . waarop de baas mij heel duidelijk antwoord sorry maar dan kan ik jou niet helpen . wij geven enkel service aan klanten die hier hun spullen kopen . daar stond ik met mijn mond vol tanden . maar ik liet het niet aan mijn hard komen en ben gewoon buiten gewandeld.
ik stel mij de vraag ..... iemand die voor 400 € op 3 maanden in een hobby winkel koopt is dat geen vaste klant dan ?
en nu komt het ergste van alles .
de baas die mij duidelijk de deur wees met sorry maar dan kan ik jou niet helpen . wij geven enkel service aan klanten die hier hun spullen kopen .
EN DIT STAAT DUIDELIJK OP HUN EIGEN SITE . (heb de link even moeten verwijderen om conflicten te voorkomen )
Waar service nog belangrijk is.........
Heb je een ongelukje gehad met je rc auto, vliegtuig, helikopter of ander radiografisch toestel?
Is het toestel bij ons aangekocht, 2de hands of afkomstig van een andere winkel,
geen probleem, bij Modelcenter ...... ben je aan het juiste adres.
dit is toch de omgekeerde wereld niet ???
ik kom er dus nooit meer in die winkel .
ik wilde dit gewoon even kwijt om te zeggen dat er echt wel onderscheid gemaakt word . tussen wie er wat en hoeveel koopt in sommige winkels .
dit noem ik niet klantvriendelijk!!!
Laatst bewerkt: