Dan moet er wel een winning team zijn.. de heli-fora waren al langer wat tanende.
Jvthert is niet de enige die moeite heeft andermans mening aan te nemen, eerst hand in eigen boezem, ik kan ook lang tegen een mening ingaan, als ik het er niet mee eens ben.
Ik ben daar eerlijk in, geef het toe, maar jvthert en ik zijn echt niet de enigen. Er zijn maar heel weinig mensen op dit forum die rationeel kunnen discusseren en daarbij een meningsverschil te hebben, zonder gelijk de ander de poten onder de stoel te willen gaan wegzagen.
Het is inderdaad tekenend dat met name de ervaren heli vliegers moeite hebben met beginners die niet zonder aanstoot aannemen wat zij zeggen.
Verder.. ik begrijp je keuze volledig, maar denk niet dat je het vol zult houden. Het is toch je hobby en als het over modelbouw gaat is er maar 1 echt groot en 'succesvol' forum in nederland.. ook al is het niet ideaal![]()
Kan voor een groot deel met je mee... sure. Maar bij mijn weten hebben de mensen waar het nu over gaat zich nooit negatief uit gelaten over postings van de ervaren piloten.
Je zal van mij dan ook niet of nauwlijks postings vinden in draadjes, zeker niet waar ik anderen loop af te zeiken om dit woord maar eens te gebruiken..
Ik ben er van overtuigd dat de bijdrage van een aantal mensen waar Jeroen het niet zo mee heeft, heeft bij gedragen aan het b.v vliegen of leren vliegen met de HBK II.
Ron (Sommeren) heeft ook wel eens wat gepost maar altijd met respect... zoals het hoort.
En dat ik wat kort door de bocht was klopt... maar dat ontstaat dan uit ergenis, laat ik het dan zo zeggen ... voorlopig ben ik er klaar mee...
Als we nu toch aan het posten zijn... Ik vraag me wel eens af waarom er in een posting niet gewoon met je naam ondertekend kan worden??? maar dat zal wel mijn kronkel zijn... gelukkig heb je voormij ook een handleiding nodig....

Frans...W (de W staat voor Warnsveld)
Laatst bewerkt: