Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Iedereen op vakantie, of andere bezigheden? Een paar weken geleden een misstap gedaan en een lelijk opgezette enkel. Zou zelfs een scheurtje in het bot zitten. Vanmiddag op controle geweest en advies gekregen om in beweging te blijven. Zoals je zag was ik zaterdag ook al in de weer. IJs en weder dienende wil ik 22/6 weer eens in Maasdam gaan varen. Of Harm zo snel het hart van de Henriëtte weer "in de benen" krijgt? Maar er zitten meer schepen in zijn vloot. We zien volgende week wel wie zich gemeld heeft. Gr. Klaas.

Plan is van 11:00 tot 15:00 Bertus. Hoop dat zich nog een paar melden. Gr. Klaas.

Ben bang dat het een erg hete dag wordt.
Boven de 25 graden wil ik er even vanaf zien.
Vanaf vrijdag worden de temperaturen normaler.

Stond toch nog niet stijf van de aanmeldingen Bertus. Dan doen we het een andere keer. Vrijdag heb ik andere verplichtingen. Op z'n vroegst wordt het maandag. In principe is elke vrijdag voor mij Moederdag. Hoop dat ik dat nog een tijd vol kan houden. Gr. Klaas.

Nieuwe poging en nu voor maandag de 26e. Weerbericht ziet er goed uit. Half bewolkt, 20 graden en een N wind 3 Bft. Zelf plan ik van 11:00 tot 15:00. Nog liefhebbers, medevaarders? Misschien is Rein weer terug van het echte schip en leest Harm mee. Gr. Klaas.

Jammer Klaas,
Ik was graag weer eens een keertje gekomen maar heb al een afspraak om die dag (1:1) te gaan zeilen.
Hopelijk de volgende keer beter :bye:.
Groet, Bert

Bedankt voor je berichtje, Bert. Hoop dat je een beetje wind hebt om vooruit te komen. Maar een dag op het water is nooit weg natuurlijk! En zeilen zit wat meer in dan motorboot varen. In ieder geval veel plezier en een handbreedte water onder de kiel. Gr. Klaas.

Nieuwe poging en nu voor maandag de 26e. Weerbericht ziet er goed uit. Half bewolkt, 20 graden en een N wind 3 Bft. Zelf plan ik van 11:00 tot 15:00. Nog liefhebbers, medevaarders? Misschien is Rein weer terug van het echte schip en leest Harm mee. Gr. Klaas.
helaas klaas weer iets fout in r.dam lig er nog steeds te wachten op men rest lading 150 dozen

Dozen bananen, Rein? Zitten die nog in een zeeschip? In ieder geval bedankt voor je bericht en hopelijk hoef je niet al te lang wachten. Of betalen ze liggeld? Gr. Klaas.

Bedankt voor je berichtje, Bert. Hoop dat je een beetje wind hebt om vooruit te komen. Maar een dag op het water is nooit weg natuurlijk! En zeilen zit wat meer in dan motorboot varen. In ieder geval veel plezier en een handbreedte water onder de kiel. Gr. Klaas.

Nou Klaas, op het Volkerak tocht het al snel een beetje en die wind viel gisteren dus gelukkig wel mee.
Niet echt spannend maar wel een heerlijk dagje op het water :cool:.
Als ik naar de berichten kijk, kan ik nu beter weer wat dingen in of rond het huis op gaan zoeken :D.

Alles op z'n tijd Bert. Gelukkig zijn we flexibel en is er altijd wel een klus(je) voorhanden, zoals wat kleingheden aan de Victoria las ik. Gr. Klaas.

Kan ik de topic koppelen aan mijn email.
Ik krijg in mijn email wel berichten van waarmee heb jij gevaren rc wel te verstaan.
Waarom deze ik ga varen niet?
Gr. Bas

Kan ik de topic koppelen aan mijn email.
Ik krijg in mijn email wel berichten van waarmee heb jij gevaren rc wel te verstaan.
Waarom deze ik ga varen niet?

Ik kan in dit topic bovenaan naast mijn profielinfo op "topic volgen" klikken, dan komt er een pop up menu waar ik kan kiezen of ik een email wil ontvangen of niet.

Bijlagen

• 2017-06-28_LI.jpg
    2017-06-28_LI.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 124
Back