Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")
Ik doe mee!
De Tour is momenteel pas interessant vanaf 16uur.
Dus tijd zat!
Mogelijk komen er (onweers)buien, dus even in de gaten houden.
En bijtijds afspreken?
2 dagen van te voren vind ik "bijtijds genoeg".
Maar ik denk dat je vroeg aan de waterkant wil zijn donderdag.
(zojuist de laatste stroom uit de zender accu gebruikt met het testen van de onderlosser, dus die kan wel weer wat zonnestroom gebruiken.)
Ik zal ook een wasbenzine / zibro-mix maken.
Je krijgt het nog druk Harm! Maar ik wil wel eens zien hoe je mix werkt. Heb van 11 tot 15 uur gepland. En houd die donderbuien zo lang maar op een afstandje Bertus! Tot donderdag. Gr. Klaas.
Mijn schema is van 11:00 tot 15:00 Bert. Vorige keer was Harm er ook rond die tijd. Bertus had al kwartier gemaakt. Gelukkig komt Rein ook, die is nog gewend om 6 breed te meren. Belangstelling genoeg en dat is voor iedereen leuk natuurlijk. Wat voor accu staat er in je Oceanic Bas? Ik heb eventueel een extra 12 V 7 Amp. loodaccu bij me. Zal ook een 7,2 V 4 Amp NiMH setje meenemen. Gr. Klaas.
Stookte je nu maar kolen Harm, dan kon je vanavond de vuren opbanken en heb je morgen zo stoom. Viel me anders alles mee om Henriette aan de praat te krijgen, althans het opwarmen. Maar er zit nog een heel ritueel omheen natuurlijk. We gaan het morgen allemaal zien. Tot dan. Gr. Klaas.
Voor maandag a.s. ziet het weerbericht er goed uit. 21 graden met een ONO wind. Nog liefhebbers om in Maasdam te gaan varen? Van 11:00-15:00 lijkt me een mooie tijd. Gr. Klaas.
Ik meld me af, ik mag elders helpen en bovendien ligt de besturing op de werkbank, mijn ubec gaf de geest.
gelukkig de ontvanger en propmoduul nog heel.
wel een servodelay gesloopt.
Servo's nog niet getest.
Machine keerde wel steeds vlot om.