Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Ik mik op Zaterdag op11 uur. Bemanning Henriëtte andere verplichtingen en Ben aan de vaart? Gr. Klaas.

Morgen nog nazomeren?!
Iemand nog zin in varen voor dat de herfst echt gaat beginnen?
Vraag: Ik heb een Futaba Attack 2ER setje. Zender kristal AM51, ontvanger kristal AM52. Werkt wel, maar.......................???

Bertus, Ook ik moet wegens andere verplichtingen verstek laten gaan. Zal eens kijken of ik nog een kristallen-paartje heb liggen voor je. Zo ja, laat ik het wel weten. Gr. Klaas.

Niet overdrijven, maar mijn dank is groot.
Er is in het verleden vooral door leeghoofden genoeg gezegd dat als het je stoorde, je er maar overheen moest lezen.
Ze zouden het niet weghalen.
Of dat nu kwam omdat ze te dom waren of er vooral maar mee wilden laten zien welke telefoon ze zich konden permitteren, werd niet duidelijk.
Gelukkig heeft de leiding later ook ingezien dat die reclame niet op het forum hoorde.

Deze keer niet.
Ik mag zaterdag een 900 liter stoomketel met machine gaan vullen en opstarten na de winterstop.
Mogelijk zondag naar de werkschependag te Genk.
Maar zelfs dat is niet zeker, want ik weet niet hoe laat het wordt bij dat stoomkraantje.
Wanneer het 1 niet gebeurt en het ander meevalt en ik voldoende ben uitgeslapen, wil ik nog wel komen kijken in de middag.:D

Misschien dat het mij wel even lukt, maar weet dat pas zaterdag. Zal de accu's alvast opladen. Gr. Klaas.

Back