Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Helaas heb ik morgen andere verplichtingen en wachten we op betere tijden. Gr. Klaas.

Een lekker middagje gevaren met drie goeie vrienden.
Met op het water:
2 x Micro Magic, 2 x Infinity, 1 x Multi Jet Boat, 1 x Schnellboot S38 en 1 x MTB.

Die Infinity's zijn ook leuke scheepjes. Aardig gewaagd aan de Micro Magic.
P1470272.JPG

Maximaal smeren... De verstandigen onder ons gebruikte een parasol, de minder verstandigen zonnebrandcreme factor frituurvet.
P1470277.JPG

Schnellboot S38 aan de colaboei.
P1470286.JPG

MM en RMM en een Infinity
P1470304.JPG

De Multi Jet Boat hoefde niet serieus uit te rukken, maar Stadler stond voor de zekerheid op de uitkijk.
P1470333.JPG

MTB 488 met irritante 6-ponder en 20mm twin Oerlikon aan boord.
P1470335.JPG

Op halve kracht varend met een hoge hanekam achter zich aan.
P1470341.JPG

Gaat er morgen (donderdag) nog iemand varen in Maasdam? Zelf heb ik voor die dag van 11 tot 15 uur in de agenda staan. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Vrees dat het een vrij koude, winderige bedoening wordt: ik twijfel.
Zal een paar boten klaarzetten. Mocht het meevallen.................!!! :bye:

Bertus, Bedankt voor de reactie. Wordt inderdaad koud en daarom blaas ik het maar af. Heb om 17:00 weer andere verplichtingen in Rotterdam. Wachten we maar op betere tijden. Gr. Klaas.

Nieuwe poging, nu voor zondag a.s. 11:30 tot 15:00 in Maasdam. Gr. Klaas.

Bedankt voor de info Mathieu. Weet dat er concurrentie is en Harm zal ook wel voor hete(re) vuren staan. Maar komend weekend past me het best. Gr. Klaas.

Weinig plek om bootjes te water te laten en te zitten dus.
Gezien het weer zal er ook wel druk gevaren worden dan.

Verder is er ook niet veel animo geloof ik. Andere keer dan maar weer.

Nieuwe poging. Ben mijn vloot aan het voorbereiden om deze donderdag a.s. tussen 11 en 15 uur uit te laten in Maasdam. Hopelijk sluiten zich voor de gezelligheid nog een paar vaarvrienden aan. Gr. Klaas.

Zoals het er nu voor staat en mits er voor mij ook niets tussen komt, zal ik er zo rond een uur of 11 zijn.
Groet en tot donderdag, Bert

Back