Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Kijk maar Harm. Voor je vrachtschip heb je toch geen stokers en ketelwater nodig? Zelf heb ik me opstaan voor 11:00-15:00. Misschien dat er ook nog een beetje Nachwuchs komt. Kleinkinderen (2) waren enthousiast. En leuk dat Peter er ook weer eens is. Tot morgen! Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
upload_2018-7-7_17-1-5.jpeg
dond
upload_2018-7-7_17-1-47.jpeg

Gezellig gevaren afgelopen donderdag Hier enkele foto`s van de vloot
gr Bas

Heb ervan genoten! Bas, bedankt voor de plaatjes. Tot een volgende keer. Gr. Klaas.

Zijn er nog "Maasdammers" met vaarplannen voor het weekend? Veel te stil de laatste tijd. Weet dat het stoomweekend Hellevoetsluis er ook is, maar niet geschoten is altijd mis. Zie de reacties wel. Gr. Klaas.

Klaas,

Kans bestaat dat ik zondagmiddag een paar uurtjes vrij kan maken.

Meer mensen interesse?

Groet,
Mathieu

.

Meer mensen interesse?

Groet,
Mathieu

Interesse zeer zeker :yes:.
Momenteel volop bezig het huis - waar nodig - van een nieuw verflaagje te voorzien :oops:.
Zaterdag inderdaad naar Hellevoetsluis :p.
En zondag een rustdag :D.
Misschien …….. die rustdag toch maar een beetje of deels aan de waterkant doorbrengen :rolleyes: .
Ik weet het nog niet, maar zie het wel als het zover is ;).

Groet, Bert

Van het weekend denk ik niet.
Misschien dinsdag middag, hoop alles weer goed te krijgen om te kunnen varen.
groetjes Bas

Bedankt voor de reacties. Ik probeer er zondag om 13:00 te zijn. Tot dan! Gr. Klaas.

Wie heeft er zin om woensdag a.s. nog een keer te varen in het Haventje van Maasdam?
Mijn zoon kan ook!
Vanaf donderdag duidelijk minder weer.
Groetjes, Bertus.

Ga even kijken of het in te passen is, maar inmiddels weet ik dat het niet gaat lukken.. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Wie heeft er zin om woensdag a.s. nog een keer te varen in het Haventje van Maasdam?

Helaas, ...……….. nog een aantal dagen op de (schilders)ladder :(.
Ik weet nu weer wel waarom ik hier nooit mijn beroep van gemaakt heb :D.

Groet en graag tot een ander keertje, Bert

Back