Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als er niets tussen komt ben ik er ook in de middagMooi dat je de draad weer oppakt Manus, maar volgens mij heb je een verkeerde afslag "gepakt". Dit is één van de zijtakken van het café. Dacht al dat je mee kwam varen in Maasdam.Gr. Klaas.
Misschien dat ik de Ebba Victor wel mee breng, ze heeft in de afgelopen dagen voor het eerst (bad)water onder haar kiel gehad, heb haar al redelijk met lood kunnen uittrimmen, maar bij de elektronicatest kreeg het ontvangertje onverwachts rare kurenEn dan met Ebba zeker Bert? Of mag ze nog niet zo ver van huis? Blij dat er zoveel belangstelling is. Gr. Klaas.
Misschien dat ik de Ebba Victor wel mee breng, ze heeft in de afgelopen dagen voor het eerst (bad)water onder haar kiel gehad, heb haar al redelijk met lood kunnen uittrimmen, maar bij de elektronica test kreeg het ontvangertje onverwachts rare kuren. Even overgestapt op een ander (leen) zender/ontvagersetje en het probleem was weg.
Eerst nog maar eens verder testen en kijken wat zij - met het oog op de stabiliteit - allemaal wel of niet kan hebben en natuurlijk het verslag bijwerken.
Woensdag ermee varen is misschien nog een beetje te vroeg denk ik.
Maar hier alvast een foto er van.
![]()
Misschien dat ik de Ebba Victor wel mee breng, ze heeft in de afgelopen dagen voor het eerst (bad)water onder haar kiel gehad, heb haar al redelijk met lood kunnen uittrimmen, maar bij de elektronica test kreeg het ontvangertje onverwachts rare kuren. Even overgestapt op een ander (leen) zender/ontvagersetje en het probleem was weg.
Eerst nog maar eens verder testen en kijken wat zij - met het oog op de stabiliteit - allemaal wel of niet kan hebben en natuurlijk het verslag bijwerken.
Woensdag ermee varen is misschien nog een beetje te vroeg denk ik.
Maar hier alvast een foto er van.
![]()
Zou ik wel willen Klaas maar is iets te ver van huis helaasMooi dat je de draad weer oppakt Manus, maar volgens mij heb je een verkeerde afslag "gepakt". Dit is één van de zijtakken van het café. Dacht al dat je mee kwam varen in Maasdam.Gr. Klaas.
even de weer goden afwachten klaas doe men bestEn wast zegt Rein zelf? Kom je ook? Gr. Klaas.
Het weer is hier fraai: Veel zon/weinig wind.
Nog wel frisjes.