Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Weer nu goed.
Regen ten noorden van ons. Vanmiddag ook in zuiden.
Gaan met die banaan(boot)?
Tweede helft van de week droger en warmer. Maar dan kan Klaas niet?

Helaas, ik zou eigenlijk best graag willen maar heb afgelopen drie dagen op een lokale tentoonstelling / vaardemo gestaan en vindt het voor nu wel heel eventjes genoeg :p.
Volgende keer weer heel graag :bye:.

Iemand interesse om morgen(dinsdag) eens een avondvaart te proberen in het Haventje van Maasdam.
Woensdag schijnt er een weersomslag aan te komen.
Hoor het graag van jullie, Bertus.

Tussen 19.00 en 22.00uur?! Ongeveer. Afhankelijk of schepen afdoende verlicht zijn! :yes:
Als er voldoende aanmeldingen zijn.
Groetjes, Bertus.

Beetje ver van mijn vakantiestek! Ik leg hier mijn bootje weer in het water. Wens jullie veel vaarplezier. Gr. Klaas.

Tankertje draait overuren, maar bemanning staakt nog niet. Af en toe even aan de groene stroom. Vanmiddag dame aan de deur met beddengoed. Blijken ze vrijdag ons de verkeerde bungalow te hebben toegewezen. Woensdag zou er moeten worden gewisseld. Ze vriendelijk gevraagd om het maar op te lossen en dat we weinig zin hebben om voor twee dagen te verkassen. Gr. Klaas.

Tankertje draait overuren, maar bemanning staakt nog niet. Af en toe even aan de groene stroom. Vanmiddag dame aan de deur met beddengoed. Blijken ze vrijdag ons de verkeerde bungalow te hebben toegewezen. Woensdag zou er moeten worden gewisseld. Ze vriendelijk gevraagd om het maar op te lossen en dat we weinig zin hebben om voor twee dagen te verkassen. Gr. Klaas.

Dat heet gevalletje oops :-)

Attentie!
Gisteravond lag de noordoever van de Binnenmaas vol met drab.
Omdat de wind nu naar noord is gedraaid, zal ik aan het einde van de middag gaan kijken of het Haventje niet vol ligt.
Kijk nog even hier, want het is zonde om voor niets te rijden.
Ik laat rond 18uur weten of het geschikt is om lekker te varen.
Groetjes, Bertus.

HELAAS!
Het valt niet mee.
Door de extreme warmte is er een deken van alg ontstaan.
Niet leuk om in te varen.
Op naar de herkansing!!!

Back