Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Bedankt Roel! Vorig jaar met de pols al kunnen oefenen in afzien, maar dat strookt slecht met mijn karakter. Gr. Klaas.

Hoi Klaas.
Ik heb Harm op de hoogte gebracht en hij wenst je ook een goed herstel.
Ben je nu weer thuis.
Ik hoop het voor je, want: "Oost -west......thuis best"!
In ieder geval altijd beter dan in ziekenhuis, zeker nu.
Goed weekend!!

Hoi Bertus, Bedankt voor de info. Gistermiddag uitgedokt. Goede "werf" met gemotiveerd personeel en weinig Coronahinder. Viel me alles mee. Ben gelijk voorzien van krukken en een looprek, maar na de middag komen ze een rollator brengen. Met die krukken kom ik handen te kort. Ook een fijn weekend. Gr. Klaas.

Gistermiddag uitgedokt. Goede "werf" …………... na de middag komen ze een rollator brengen.

Klaas, je hebt toch zeker wel om zo een gevraagd :rofl:.

oy0abBwrXT4Uk5acCFhJDMdw7A0YJi_5P1waQMcVyNEc0QMmBu6g75URCr-81m0_k1I3qI-TC9roVIcHPV0gOGYfN19T485Oy8JTmfY99LVo7bcEUpdcR4GUqMiaQ48-TKAeydthgCWTIL05Uj7XGebpntoDKcfFexLd5JbBxGFMpp8AeFbXwwVv9-OyFLgytvEWCDKuzJuiYL7MyIqTfSeDOu8kEz8EBo2NzgQnYkU3l1kZIDXiM8KDUZLEnej4qsudRPTqY6aB_kyIpV5OnRLOdSIN7crLC8Jh_nNvhkpGhvSVNqlJfui90v6_IfmmWK2agku84W1qAS9FA4Cvkcak4h6alxROkHdh9UI0xc3YaDI9pVeKweUTjkMD0Puylujs3YltbMzXhVj8vsfvSN13uzrid-JnxI3nnuNSbTGn5Sb-GusuzLFIJIIpUONv-N3fvr0wUks6ska9QvIQgrOlDQq5eY_UdPxIoShkYdnUGJ8gnTWXHXikRvwqdV4Hcsn4tlRFaSfccwmOR_ViD0fLKFeX2KsUzEzCz5W3WUDdhZs_BK3WIJAN7hNJtgXGwuvq8yczGnmUdKIZ3a2lKtsnIpNAJDi56JnBSTcp_1HHx2nE5T7YODMmeIwLe9TYRWI7BVxu1KxhKQLxH6O_GdM2rwfgACMjtTQ-O9i3L8yl2ofosuX8oUblcDvzzg=w960-h720-no

Groet, Bert

Leuk Bert, steek er de draak maar mee! Geen halve Colin Archer, maar wel een echte Noor. Gelukkig is het alleen maar een gebroken heup en kunnen we alweer wat lachen. We zien wel wanneer ik weer helemaal mobiel ben. Ook zonder mij kan het haventje worden ingewijd. Gr. Klaas.

Nou Klaas, het haventje is toegankelijk voor rolstoelen en rollators hoor ;).

Beterschap in ieder geval.

Groet,
Mathieu

Over het Haventje: Ik ben vanmorgen maar eens wezen kijken en dat viel helemaal niet tegen.
Er wordt keihard gewerkt, er is zelfs een 2e kraantje aangevoerd.
Maar Klaas.....................toch denk ik dat ze nog wel een week 6 tot 8 nodig hebben. Dus wie weet?!?
Hieronder een paar foto's.

IMG_0233.JPG

Bijlagen

• IMG_0238.JPG
    IMG_0238.JPG
    156,5 KB · Weergaven: 194
  • IMG_0240.JPG
    IMG_0240.JPG
    87,5 KB · Weergaven: 191
  • IMG_0241.JPG
    IMG_0241.JPG
    200 KB · Weergaven: 189
Huh oww lees het nu pas :oops: dat is niet zo mooi klaas, van hieruit een goed herstel gewenst en beterschap.
Was ff schrikken dat ik het las.
Grt peter.

Peter, Bedankt. Gaat best wel goed. Weinig pijn, maar hier en daar wel wat stijf. Regelmatig bewegen. Mag gelukkig het been wel belasten met lopen. Gr. Klaas.

Bah, geen leuke berichten Klaas.
Hoop op een spoedig herstel en dat je vlug weer op de been bent.

Iig beterschap tijdens deze zonnige dagen.

Klaas, vervelend zo’n blessure. Van harte beterschap en een goed herstel.
(Nu de meeste van ons toch ook binnen zitten ga je misschien nog niet eens zo veel missen .....).

Bedankt Fokko en Jan. Nee, echt wild is het niet om ergens heen te gaan. Wat dat betreft valt het wel mee om thuis te zitten. We zetten de tering maar een beetje naar de nering. Al lang blij dat het niet slechter is afgelopen. En er is voldoende support, ook voor mijn 98 jaar oude Moedertje. Die kan ook al weken geen kant op en mist haar activiteiten en aanloop. Maar we dwalen af. Gr. Klaas.

Vanmiddag weer even bij "ons Haventje" wezen kijken.
Ze gaan echt als een speer, zie onderstaande foto's.
Aan de overzijde zijn de gordingen en de deksloof al aangebracht. ze gaan daar aan de afwerking beginnen.
De meerpalen blijven trouwens staan.
Ze waren bezig met het slopen van de helling.
Even gepraat met een van de harde werkers: en..............hij was op de hoogte dat er een vreemd plateautje moet komen!:yes:

IMG_0248.JPG

Bijlagen

• IMG_0249.JPG
    IMG_0249.JPG
    176,3 KB · Weergaven: 138
Back