Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Ik ben er wel niet bij, maar verwacht wel een uitgebreid verslag met foto's en of bewegende beelden.
En wel van dusdanige lengte dat ik minimaal een fles cola en een zak popcorn er voor nodig heb.

Ik gok dat de lokale pers wel aanwezig zal zijn.
Mijn fotograaf kan er helaas niet bij zijn, die heeft de 24ste haar laatste lesdag.

Groet,
Mathieu

Even ter geruststelling.........................de bankjes staan er nog.

Heb twee schepen volledig gecontroleerd. Ze staan klaar voor een woensdag. Zal proberen er om ca. 9.00uur te zijn.
Misschien kan ik Harm wat helpen.
Weersvooruitzichten: zomers tot tropisch!!!

Ik breng nog een extra krukje mee. Met 4 man zijn de bankjes bezet in deze corona tijd.
Tot op heden zijn we met z'n vijven.
Tafeltjes met boten er op is misschien wat link?!?

Neem ook een stoel mee Bertus. Zal proberen om vanaf een van mijn schepen en tablet e.e.a. te filmen. Verwacht er ond half tien te zijn. Alles gecontroleerd en opgeladen. Gr. Klaas.

Ik breng ook mijn eigen stoel (en camping tafeltje (handig om mijn bootje(s) gereed en op te tuigen) mee Bertus, blijven straks die prachtige nieuwe bankjes misschien nog helemaal leeg :rofl::D.

Groet, Bert

Na een zaterdag werken staat ons clubhuis/berging ook weeral recht .
Ook de omheining rondom is afgewerkt , de vaarvijver is volledig omheind !!
Groetjes
Ronny
www.mothvzw.be

DSCN2915.JPG
DSCN2917.JPG
DSCN2918.JPG

Ronny proficiat voor het doorzettingsvermogen van het bestuur en de leden om dit te realiseren.
Hopelijk snel ook weer foto's van bootjes op het water.

eerste vaardag in mol en een geslaagde dag
een gemakkelijke boot je rijd hem terug naar de tafel

mensen die een tijdje weg gebleven zijn hebben terug ingeschreven en waren vandaag aanwezig
prettig weerzien
de kriek wilde niet duiken en een geluk want ik was een gat van 4 mm vergeten dicht maken ;
daar er van alles nieuw in zit was deze aansluiting niet meer nodig maar dus vergeten een stop in te zetten

gr raf

Waar gaat de reis naar toe Fokko? Je hebt er wel mooi weer bij. Weg tussen Pekela en Winschoten? Gr. Klaas.

Volgende week misschien weer afspreken?
Dinsdag en/of woensdag zou het misschien kunnen?!?
Kunnen we misschien mailadressen uitwisselen??? Kan ik een groepsmail aanmaken.
Eventuele mailadressen s.v.p. via een pb.

Laatst bewerkt:
Back