Hij wil geen ARF
Hij wil iets bouwen
Prima, ik zeg ook niet dat hij dat niet moet doen, maar een trainer.. koop je domweg het best ARF. Ze zijn toch niet mooi en veel trainers krijgen toch schade.
Wat je dan beter kunt doen is een kist uitzoeken die je mooi vind, daar een kit van kopen, en dan de tijd nemen om die mooi te bouwen.. en ondertussen het vliegen te leren met een lekker ARF-ragbakkie.
En bouwen.. wat noem je bouwen? Ik noem wat jij doet bouwen, maar je wil de mensen de kost niet geven die het aan elkaar lijmen van 2 ARF vleugelhelften óók bouwen noemen.
En die EUR 250 ga je echt niet redden. Bedenk je dat hij newbie is, er zal dus bv. ook een foliebout of strijkijzer moeten komen, enzovoort.. Zelfs al koop je louter het strikt noodzakelijke, dan nog tikt dat al lekker aan.
En bij die EUR 65 voor de kit, zitten daar bv. scharnieren en stuurstangen etc al bij? Schroefjes? Motorsteun? Landingsgestel?
En een ARF als de WOT Trainer is niks goedkoper .
De Boomerang is nog goedkoper, en er zijn er wel meer, allemaal prima.. ik noem de WOT omdat ik die toevallig ken en daar tenminste nog wel Oracover opzit.
Dat gezegd hebbende, als je echt persé zelf wil bouwen, is die Trainer 1600 wel een ERG goede deal.