ik wil graag een rc nitro auto

• Topicstarter Topicstarter veldman123
  • Startdatum Startdatum
nee omdat het van die lange namen zijn kopieer ik ze gewoon
alleeen ik kwam er net achter dat ik de verkeerde had gekopieerd:)

Acme.... en die koop je uiteraard online......

Mijn keuze zou het niet zijn.....

had je dan niet beter die reely air attack 2wd gehad? of even door gespaard en bijvoorbeeld een kyosho inferno gehaald ofzo ?.
veel succes iniedergeval !

ACME.... Daar koopt Wile E Coyote ook zijn voertuigen...

acmecatalogo.jpg

80932-big.jpg

Conrad geeft een beter ondersteuning vind ik dus mijn keuze zou zijn, de reely buggy die ik je eerder heb aangeraden.

M.v.g. Mark

PS. Geniaal gevonden van Willy E Coyote Jaap:D:D:D

M.v.g. Mark

nou ik kijk nog steeds rond voor een betere maar als dat niet lukt dan kies ik die
laten we het zo zeggen

Definieer 'betere' eens? Wat bedoel je met een 'betere'?
Wat is volgens jou bij de ACME beter dan bij andere auto's? Waarop baseer jij je menig wat goed is en wat beter is?

Als je een beetje duidelijker omschrjft wat jij zoekt en wat je maximale budget is, dan kunnen wij je een beetje beter adviseren...

Maar ons advies zal zijn: spaar een beetje door en koop een auto van Kyosho, Reely of Carson; die merken leveren de beste kwaliteit voor een klein budget. Andere merken leveren wel modellen binnen jouw budget, maar die modellen zijn echt niet aan te raden door gebrekkige kwaliteit of slechte onderdeel voorziening...

Ik denk dat voor jou het van belang is dat je een auto kiest waarbij je genoeg onderdelen kunt verkrijgen.
Probeer dat eerst eens uit te zoeken, want je zult geheid wat kapot rijden in het begin.

M.v.g. Mark

zou je dan niet beter een beetje door sparen en bv de hpi savage 3.5 halen ? die zijn toch aardig sterk en zijn genoeg onderdelen voor te krijgen.

nou ik zoek een auto waarmee ik door het bos kan crossen
en die een beetje snel kan en die niet al te duur is kijk ik spaar
idd liever door totdat ik een betere kan kopen maar ik wil natuurlijk
weer niet een auto kopen die niet waar voor ze geld is

die hpi savage 3.5
ik denk dat ook goed is
ik spaar effe door en ik kan die betalen.
maar ja ik ga niet de eerste de beste
auto kopen die me wel goed lijkt natuurlijk

ik ben nog wezen rond kijken en ik vond dit model: kyosho dbx voor 269 euro
is dit een aardig autotje of moet ik echt voor een andere gaan

Back