ik wil graag een rc nitro auto

• Topicstarter Topicstarter veldman123
  • Startdatum Startdatum
Niet eerst even de gloei-accu opladen?

En welke brandstof heb je erbij gekregen?

ik heb de gloei-accu 4uur opgeladen want er stond op dat ding dat je hem 3-4 uur moet opladen.
tornado is het merk en 16% nitro erin het is niet oud dat hoorde ik van men ouders

ik heb nog een vraag:
als je de zender aan hebt staan en de ontvanger kun je dan al sturen???

Is je ontvangeraccu opgeladen?
En zit ie er uberhaupt wel in?
Anders zou het kunnen dat je servo's niet zijn aangesloten of dat je een schakelaartje aan moet zetten.

omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat wisten we niet dat er 4 batterijen in moesten in plaats van 2 wat wij dachten maar het is opgelost!

nou heb ik het volgende probleem we hebben hem aan de praat maar nu hebben we hem op een blok gezet alles gedaan en dan trekken we hem aan maar als we de glow starter der af halen slaat hij af en ook lekt hij als een bezetene want de op hele onderkant van de auto ligt een laagje nitro.

omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat wisten we niet dat er 4 batterijen in moesten in plaats van 2 wat wij dachten maar het is opgelost!

nou heb ik het volgende probleem we hebben hem aan de praat maar nu hebben we hem op een blok gezet alles gedaan en dan trekken we hem aan maar als we de glow starter der af halen slaat hij af en ook lekt hij als een bezetene want de op hele onderkant van de auto ligt een laagje nitro.

Leg eens uit, heb je de auto nieuw of 2e hands?
Als die nieuw is zou ik allereerst contact opnemen met de winkelier dat die wat moet regelen. Naast dat mag het geen probleem zijn want de meeste merken hebben het ook online staan maar bij het online kijken dus niet....
Nitro Radiografische Auto's, Bestuurbare Modellen, Radiografische Helicopters

Dan, heb je de gloeiplug eruit gehad? Zo ja, heb je die ook weer terug geschroefd met het koperen ringetje?

En lees eens alles op dit forum door (stickies) over de 1e start.

Leg eens uit, heb je de auto nieuw of 2e hands?
Als die nieuw is zou ik allereerst contact opnemen met de winkelier dat die wat moet regelen. Naast dat mag het geen probleem zijn want de meeste merken hebben het ook online staan maar bij het online kijken dus niet....
Nitro Radiografische Auto's, Bestuurbare Modellen, Radiografische Helicopters

Dan, heb je de gloeiplug eruit gehad? Zo ja, heb je die ook weer terug geschroefd met het koperen ringetje?

En lees eens alles op dit forum door (stickies) over de 1e start.

hij is nieuw maar het stomme is dat de winkelier niet opneemt en nooit terugbelt ja ik heb hem samen met het ringetje der weer terug in gedraaid en ik zal naar zo'n site gaan

Opzoeken waar die lekt en het probleem oplossen, zo simpel is het.....

en nog een ding ik raad jullie aan niet bij deze site iets te kopen de site heet:
radiografisch-speelgoed.net
ze nemen de telefoon niet op ze doen geen zak en dan moet je ook nog eens 35 cent per gesprek betalen!!!

en nog een ding ik raad jullie aan niet bij deze site iets te kopen de site heet:
radiografisch-speelgoed.net
ze nemen de telefoon niet op ze doen geen zak en dan moet je ook nog eens 35 cent per gesprek betalen!!!

Was het nu dit topic of een ander topic waar we hadden aangegeven om naar een winkel te gaan?

Het mag duidelijk zijn dat webwinkels nu niet echt veel moeite doen om de klanten achteraf goed te helpen (uitzonderingen daar gelaten)

Naast dat doe je er verstandig aan om je profiel verder in te vullen, misschien woont er wel een behulpzaam persoon in de buurt.

Back