Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zonder hulp (gekoppelde zenders) zal je zeker crashen.
laurens zei:Zonder hulp (gekoppelde zenders) zal je zeker crashen.
Dat is onzin, dat verschilt per persoon. De meeste mensen hebben het zichzelf perfect kunnen leren, het gaat vaak pas mis zodra de overstap naar rondvliegen gemaakt word.
Voor een vliegklare eco 8 ben je al gauw zo'n 500-600 euro kwijt ZONDER zender.
laurens zei:Hoe beter de heli, hoe sneller ze het leren. Met een beetje gezond verstand is ie minimaal 3 maanden bezig met hoveren, met een hoepel er onder.
Stel dat je die 3 maanden met een micro doet, wat moet je dan erna? Dan kom je niet verder.
laurens zei:Oeps je hebt gelijk. Ik kwam op 510 uit maar dat is exclusief gyro/servo.
Dat word dus 710 euro.
laurens zei:servo's waren 3101, ontvanger een Schulze 835W, accu was een 10 cellen 3200 mah GP. Geen 2e en 3e nodig dus. Gewoon een dikke lader kopen en lekker volbunkeren. Vrijloop schijnt wel nodig te zijn bij de eco ja.
Rhelie zei:En dan heeft hij zijn budget overschreden :evil: en dan ? heeft hij nog niks want een standaard eco uit de doos vliegt gewoon niet en dat is gewoon zo. Het ding is gewoon niet in staat om het gewicht van de accu te tillen. Ik raad hem sterk af.
Rhelie zei:En dan heeft hij zijn budget overschreden :evil: en dan ? heeft hij nog niks want een standaard eco uit de doos vliegt gewoon niet en dat is gewoon zo. Het ding is gewoon niet in staat om het gewicht van de accu te tillen. Ik raad hem sterk af.