IKarus ECO 8

pip zei:
dacht dat corona logo 10, 1heli was maar ik heb ontdekt dat het er twee zijn :lol:

Ik wil niet vervelend doen, maar zou het niet beter zijn je eerst eens wat meer te informeren over de verschillen tussen de corona en de logo 10 en misschien ook wat meer over de elektroheli in het algemeen?

Het lijkt me dat je dan beter de juiste keus kunt maken.

vr.gr.

Joyce

@ Pip, ga gewoon eens bij Quartel kijken, daar verkopen ze Hummingbird.

Die kost 100 euro geloof ik. Daar verkopen ze zo`n beetje alles. Kun je het zelf zien en voelen.

666yeti666 zei:
corona + standaard motor = ca. 300
3 hitec hs-81mg servo's = ca. 85
regelaar 35A = ca. 50 euro
Gyro gws pg-03 = ca. 30 euro
ontvanger = ca. 50euro
2 maal accu 7cellen GP 3300 = ca. 80euro

you do the math .....

en de zender dan :?: ? :?:

ik was ook al van plan om een keer naar de Quartel te gaan .
op de site van de quartel staat dit:

LMH Corona compleet met motor
beschrijving : LMH Corona compleet met motor
prijs : 369.00 €

is hij dan compleet RTF?
of is het allen de heli met motor?

zo dat scheelt 70 euro :o !!! daar kan je al weer bijna een dragonfly 4 voor kopen 8O ! is er mischien een site waar je de corona op dan bestellen voor rond de 300 euro :?: (en als het lukt dan zal ik de verzend kosten ook wel willen weten )

groeten philip

Rhelie zei:
En dan heeft hij zijn budget overschreden :evil: en dan ? heeft hij nog niks want een standaard eco uit de doos vliegt gewoon niet en dat is gewoon zo. Het ding is gewoon niet in staat om het gewicht van de accu te tillen. Ik raad hem sterk af.

Sorry voor late reactie ben op vakantie geweest.

Het word dan hoog tijd dat je bij ons eens komt kijken op de ginkelse heide, ik vlieg met een standaard eco 8 en er zijn er meerdere bij ons. 8)

kale eco 8 139,00 ( eheli.nl )
Typhoon 29/12/10 met Tsunami 50 regelaar ( regelaar is helaas niet meer verkrijgbaar) 130 euro ( rctechnics.nl )
Gyro GY 401 125 euro ( eheli.nl )
ontvanger Lexors Sexta 55 euro ( eheli.nl )
4 Servo's (ik heb geen speciale heckservo) rond de 100 euro
Accupakketten heb ik van de beurs in Dortmund 12 cellen 4000 Mah 50 euro /stuk ( 2 sets )
Komt bij elkaar op ongeveer 650 euro uit (komen nog wat verzendkosten bij), veel goedkoper kan ik het niet vinden en je moet dan nog een lader en een zender hebben maar dat is afhankelijk van wat je wilt.

Zou een Robbe Spirit (vroeger Eolo) ook een optie zijn ?
vliegt met 8 cellen en niet zo'n heel dure motor/regelaar combi nodig.

Wat voor een 3D beperkingen heeft de Spririt dan tov een betere ?

Ik zat er namelijk aan te denken om deze als opvolger te kiezen voor mijn FP Corona.
De motor kan ik dan bijvoorbeeld overnemen.

Als je de spirit flipt dan blijft de staart niet altijd strak volgen. Ik weet niet of dit de heli is of mn setup. maar een 401/9253 zou dit toch wel aanmoeten kunnen denk ik?

Back