Psygho (Emil)
Forum veteraan
...12v 5A AC POWER Adapter LCD MONITOR For MYSTEKY iMAX B5 B6 Balancer Charger NEW | eBay
Heb ik ook 5 van gekocht voor uit te delen hier in de buurt...
Allemaal dik voor elkaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...12v 5A AC POWER Adapter LCD MONITOR For MYSTEKY iMAX B5 B6 Balancer Charger NEW | eBay
Heb ik ook 5 van gekocht voor uit te delen hier in de buurt...
Allemaal dik voor elkaar
Betere, lees behoorlijk nauwkeurige blancers,betere componenten,verders zelfde specs. (tot 6 ampere laden max,mits binnen de 50watt) en ongeveer even duur.
Maar ik denk niet dat hun 12bits fameuze balancer hier niet inzit. (die bv in de super duo zit) Gezien ze het ook niet bij de specs zetten....
Heel eerlijk vermoed ik een "clone" printje , gezien de lader layout, en specs. Ik kan natuurlijk mis zitten.
EDIT
LBA 10 balancer is een APARTE balancer.!
![]()
Dus dat is toch iets anders... En anders heb je ook nog lba 10 balancer adaper printjes, voor de stekkers.... Dus het is me nu niet duidelijk wat er PRECIES in zit....
Ik vind het overigens een knappe prestatie als je het (laptop)voedinkje van zo'n lader weet te solderen. Zelf krijg ik het doosje niet eens open. Daarvoor gebruiken ze blijkbaar goede en ook véééél secondenlijm. Als je het doosje toch met grof geweld wil openmaken kom je blik tegen, heel veel blik en dat moet voor het grootste deel allemaal worden losgesoldeerd voordat je de ingewanden kunt zien. Begin er dus maar niet aan, het wordt een teleurstelling.
We praten langs elkaar, of begrijpen elkaar niet...
Vraag van mij was,of ze de 12 bits balancer hadden, zoals de eos super duo 3, en nog een aantal van hun laders.....
Antwoord lijkt dus nee te zijn:
NET3 Changes vs. Previous 0720i NET:
* 12-Bit Balance Circuit Resolution for superb accuracy
* Built-In USB DataPort and supplied USB cable
* Hardware support for EOS Control & Data Suite PC Software
* 20 Memory slots for batteries
* CYCLE mode for LiFePO4 and LiPo
Dus blijven we nog steeds zitten, met de vraag wat er binnen in de 50 watt lader zit,
Blijkbaar geen 12bits balancer systeem...![]()