Er zit een stecker voor 12V op je current sensor, die kan je gebruiken voor je video. Daartussen zet je het LC filter.
MVG. Robert.
MVG. Robert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand? op Rcgroups vind ik 10 tallen verschillende schemas, met schakelaars etc ertussen, maar is het nu zo moeilijk voor immersionrc om gewoon een simpel schematje mee te leveren voor 12 volt cameras? via getypte tekst snap ik het niet allemaal hoor, ik ben meer voor de universele schemas, zoals we op school aangeleerd worden.
Sander nog even terugkomend van het satalieten verlies tijdens de vlucht.
Ik heb nu ook meegemaakt dat de tracker gek gaat doen als die minder dan 5 sataliten pakt. Dit met versie 10.1
Gelukkig was ik op dat moment 250 meter van mijn plek af.
Het zou toch fijn zijn als die tracker op dat moment bevriest dan dat die andersom gaat staan.
Heb je nog 2 grotere gps antennes liggen Sander?
Je weet wel met batterij.
Je kan de AV uit van de Panasonic wel aansluiten op de AV in van de video zender, maar ik zou de camera niet van stroom voorzien via de video zender, maar gewoon de interne accu gebruiken, of een 5V UBEC b.v.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Zoals in mijn topic heb ik een probleem met de stekker van mijn TX ( http://www.modelbouwforum.nl/forums/fpv-first-person-view/142813-acropilot-gaat-ook-maar-eens-fpv-2.html ) Kan ik gewoon niet de plug los solderen en de ground en de + gewoon op de printplaat solderen? Maar voor dit te doen zal ik de doorzichtige krimpkous moeten verwijderen, kan dit kwaad? of is dit juist optimaler voor de koeling, want hij wordt toch behoorlijk warm wanneer ik hem test op de grond.
Nogmaals proberen, voordat mijn garantie weg is....