In Memoriam

Discussie in 'Duikboten' gestart door Lex Verkuijl, 25 nov 2011.

  1. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.620
    Locatie:
    Lelystad
    Robbe heeft niet alleen de subs uit het programma gehaald, ook enkele speedmodellen zijn al weg, en er gaan er nog veel meer volgen, ook schaal. De schepen in z'n algemeen zijn niet (meer) rendabel en worden simpelweg afgestoten. Misschien komt er later nog wel eens iets terug, al dan niet 'oosters RTR', maar dat is koffiedik kijken. Heel jammer allemaal!
     
  2. kapitein Romario

    kapitein Romario

    Lid geworden:
    20 mrt 2012
    Berichten:
    30
    Locatie:
    Utrecht om
    Hallo

    hoorde van een werk nemer van een modelwinkel dat robbe stop met boten maken en vroeg of laat alles der uit gaat of dit klopt kan ik niet met 100% zeker zeggen hoop het niet uiteraard

    Mvg Romario
     
  3. marc 2

    marc 2

    Lid geworden:
    15 jul 2009
    Berichten:
    3.897
    Locatie:
    tussen breda en eindhoven
    @ raf.

    vertrouw niet op traxxas servo's
    ik heb er een spontaan zien uitfikken op 1 van mijn auto's terwijl die gewoon stil stond.
     
  4. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.832
    Locatie:
    As,Belgiƫ
    hallo marc

    en ik heb er reeds een deel gewoon hun werk zien doen zoals het moet
    bij jou toeval of gewoon brutte pech
    de tijd zal het uitmaken
    ik bouw hem in en we zien wel wat en hoelang hij blijft werken
    ik zal er wel een snelle zekering tussen zetten (zo een glazen buisje)
    beter de zekering kapot dan de ontvanger want die zijn niet meer te krijgen

    gr raf
     
  5. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Laat dat nu een op de weet ik hoeveel zijn... dan kan je wel stoppen met de hobby want met elk merk gebeurt er wel iets.
     
  6. marc 2

    marc 2

    Lid geworden:
    15 jul 2009
    Berichten:
    3.897
    Locatie:
    tussen breda en eindhoven
    zal wel gewoon domme pech zijn geweest raf.
    met de andere servo nooit problemen gehad.
    maar het geeft wel een bepaalde indruk van een merk en dat was al niet heel goed.
     
  7. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    Ik rijd zelf vrij veel met Traxxas autotjes. (E-Revo, Slash, Stampede en rally)
    Op de E-revo na, rijden ze allemaal al geruime tijd met de Traxxas servo's als stuur servo. de Revo had ik gewoon iets snellers in nodig. :)
    Gezien alle auto's (weer op de revo na) waterdichte electronica hebben, hebben ze ook al genoeg vocht gezien. tot nu toe (even afkloppen) heb ik nog geen servo kapot gehad.

    Maar ik snap wel wat je bedoelt. als je 1x van een bepaald merk iets uit probeert, en je ziet hem zomaar zonder reden in rook op gaan,. zou ik ook huiverig van worden. :)

    Ben trouwens ook wel erg blij met de mini modellen van traxxas. daardoor zijn er ook micro servo's die waterdicht zijn. :D
     
  8. gbosman

    gbosman

    Lid geworden:
    6 jun 2005
    Berichten:
    160
    Locatie:
    kampen
    Wij hadden vorig jaar het 'geluk' om zo'n servo te hebben, alleen was deze een van de grotere ingebouwd in de Odin.

    Een ramp want je weet niet wat er gebeurd en verwacht niet direct dat het de servo is...
    Schade was redelijk, het uitbouwen een hele klus, en het warme gevoel toen alles weer goed was ENORM!
     
  9. Rob Landsbergen

    Rob Landsbergen

    Lid geworden:
    28 okt 2005
    Berichten:
    373
    Locatie:
    Bennekom
    Klamath,

    weet je een adres waar die waterdichte microservo's te koop zijn? Ik heb er nog wel een paar nodig...

    Rob
     

Deel Deze Pagina