H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een prachte karretjes en tweewielertjes allemaal...
Laat ik er dan mijn inmiddels ouwe trouwe ook maar bij zetten (een van de...). Type 20V Turbo Plus.
Inmiddels niet de jongste meer... heb hem al lang, maar kan hem niet weg doen.
Boven de 3000 rpm wordt de auto erg boos, dan is het oppassen. Auto is standaard, dus het kan altijd sneller en beter.
Een heerlijke GT waar je op een dag zeer grote stappen mee kunt maken, zonder moe te worden. Hier in het wild... Dolomiti... op weg naar de Cortina...
De ronde lijnen zijn getrokken door de ontwerper van de moderne Mini.. en de Fiat 500... nog onder de vlag van Pinninfarina studio/fabirek gebouwd. (Naast de Alfa GTV)
![]()
wat een lekkere carroda!!!!8-ONog een beetje verder gegaan met m'n Corrado.
Fisherprice schroefset aan de achterkant verwijderd en gele koni's geplaatst.
en best of all, heb een Volkswagen motorsport VSR gevonden! (zijn er niet veel van.) is een variabel inlaat spruitstuk. welke onderom de luchtinlaat verdeelt in 2x 3cil groepen, voor meer koppel. en hoger in de toeren als 1 6 cilinder voor het normale vermogen. (koppelband is nu zo'n 1000 toeren omlaag getrokken hierdoor.)
![]()
![]()
Nu nog de voorste veerpoten vervangen. volgende week komt er een RVS middendemper onder. (zodat m'n einddemper einderlijk weer recht hangt, en niet continue ergens tegenaan rammelt! )
Maar verder heb ik de auto geloof ik einderlijk zo ver als ik hem wil hebben.
wat een lekkere carroda!!!!8-O
ben met mijn broer ééntje aan het zoeken om op te knappen binnen de 15maanden (kort ik weet het) maar dan ben ik 18 en kan ik zelf rond touren met een auto.
alleen die kelk doet het bij mij af:/