Nope, volledig met originele toyota delen gedaan en daar waar nodig onderdelen op maat gemaakt.
Subframes voor en achter zijn gewisseld, het voorste 4wd subframe was eigenlijk voor RHD, dus die is weer omgebouwd naar LDH met wederom andere toyota delen.
Achterste chassis delen zijn eruit geslepen en nieuwe erin gelast, brandstof tank moest gewisseld worden naar eentje waar in het midden ruimte was, originele had ruimte voor de uitlaat aan de zijkant. Ook de brandstofleiding van het chassis naar de tank moest aangepast worden omdat het de auto een europese koppeling heeft en de tank japans is.
Voorkant is het chassis ietsje gewijzigd om het subframe eronder te krijgen.
Remmen zijn voor gewijzigd naar 14 inch met 8 zuigers, achter is omgebouwd naar schijven, eerste keer een set van een diesel en later naar die van de 4wd.
Dempers gewijzigd naar schroefset, welke ik ook nog ombouw naar electronische bediening voor de hardheid te regelen tijdens het rijden (dmv zelfbouw set, bestaat voor dit type dempers niet af fabriek).
ECU is gewisseld naar een MoTeC om alles aan te sturen. Kabelboom is pas gemaakt aan de nieuwe ECU, dashboard heb ik ook opnieuw moeten bekabelen aan de andere motorboomkabel. Ook zijn de nieuwe sensoren IN de motorboomkabel aangebracht (en opnieuw ingetaped) en alles wat overbodig was (en dat was nog behoorlijk wat) is uit de kabelboom gehaald.
De tunnel is nog origineel, de stoelen zijn wel gewijzigd naar kuipen maar dat was omdat het in bochten niet zo fijn was om uit de stoel te glijden. Voor de cardan as maakt dat niks uit.
Achterdeuren omgebouwd naar electrische ramen.
Radiateur gewijzigd naar 2 liter model, top mount liquid intercooler gewijzigd naar front mount intercooler.
Standaard turbo is vervangen door Dual Ball Bearing Garrett
Km tellers aangepast zodat deze nu tot 300 km/u kan (of ik dat ooit haal denk ik niet, maar het ziet er cool uit), toerenteller gewijzigd naar 9000 ipv 8000 verdeling.
Overgespoten in two tone met House of Kolor Rainbow flakes, ook volledige interieur gespoten.
Motorkap met happer, grill en koplampen zijn ook origineel toyota.
Deurpanelen en achterbank gewijzigd naar iets andere kleur grijze stof, en het plastic is nu donkergrijs ipv lichtgrijs. Deurpanelen ga ik ook nog in 2 tone flocken.
255 l/h Walbro pomp.
Lichtgewicht vliegwiel
Blow off valve
Dubbele Spal koelvinnen
Oliekoeler achter de bumper gemaakt en volledig uit het zicht geplaatst.
3 inch open uitlaatsysteem van voor naar achter.
Eigenlijk het enige wat nog origineel is, is de handrem hendel. Voor meer foto's zie
www.3sgte.nl