Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij met een Golf 4 TDI met 90pk en ik laat m'n kameraad achter die ook met een Golf 4 TDI rijdt, maar dan met 110pk
Pas vanaf 120-140km/h gaat ie me voorbij door z'n zwaardere motor. Daaronder blijf ik hem voor als ik geen schakelfout maak.
Heb voor m'n Corrado net een compleet origineel motorblok gekocht, welke nog maar 2000km gelopen heeft.(Ben wezen kijken, met een endoscoop in de cilinders gegaan om de hoonstrepen te bekijken. nog extreem aanwezig, dus die km stand geloof ik ook wel.
Kan niet wachter tot ik dat blok hier heb liggen. Heb ook nog een 6-bak van een R32 liggen. hier nog een TDI eindoverbrenging in, en dan heb ik een extra 6e versnelling (1 tm 5 veranderd met die tdi eindoverbrenging nagenoeg niet.)
Genoeg te doen deze zomer! maar als ik dat eenmaal af heb, heb ik ook weer echt wat leuks staan lijkt me.(plus dat een VR6 2000 toeren laten draaien bij 120km/h wel goed zou moeten zijn voor het brandstofverbruik.
)
@Stewie over het sprintje waar ik in 3de vertrek zwijg je wel ehhaha
Ook die gozer toen aan de afrit E40 => E314 dacht even te pushen![]()
hmm...
dat is veelsteveel , laat ik het er uit voorzorg maar afhalen![]()
De mini is verkocht, en nu rijd ik als hobby auto een Mazda MX5 NA uit 1991, 1.6 met 116 pk. (HEERLIJK dat RWD)
![]()
gedver, is da leuk bakie van 1991????
da zoude ook ni zegge ( heb hem juist live gezien)
daar ga zeker een bangelijk tijd mee tegemoet !!![]()