In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Ik rij met een Golf 4 TDI met 90pk en ik laat m'n kameraad achter die ook met een Golf 4 TDI rijdt, maar dan met 110pk :D
Pas vanaf 120-140km/h gaat ie me voorbij door z'n zwaardere motor. Daaronder blijf ik hem voor als ik geen schakelfout maak.

Schakelfout? Wel nefast tijdens een sprintje.

Heb geen sprintbak, doe dat dus ook niet, zou ook niet ver geraken met mijn 120 pk :rolleyes:.
Al ben ik de hernemingen vanaf 90 km/h in 5de bijna evenrap als de GTI van Kurt. Zowel in 4 en in 6 moest ik het veel harder afleggen...

De GTI van Kurt rijdt lekker, zowel standaard als gechipt en het comfort is nog steeds heel hoog! Me like the GTI :p.

De Golf 3 en 4 GTI's zijn ook een aardige aanfluiting hoor.. de mk4 R32 is niet voor niets uitgekomen toen.
Wat mij nog steeds erg mooi lijkt is eens rijden in een echte oer GTI. (de Golf 1 1.6 GTI.)
Dat lijkt me toch een aardige beleving.

Laatst bewerkt:
Heb voor m'n Corrado net een compleet origineel motorblok gekocht, welke nog maar 2000km gelopen heeft. :) (Ben wezen kijken, met een endoscoop in de cilinders gegaan om de hoonstrepen te bekijken. nog extreem aanwezig, dus die km stand geloof ik ook wel. :mrgreen:
Kan niet wachter tot ik dat blok hier heb liggen. Heb ook nog een 6-bak van een R32 liggen. hier nog een TDI eindoverbrenging in, en dan heb ik een extra 6e versnelling (1 tm 5 veranderd met die tdi eindoverbrenging nagenoeg niet.)
Genoeg te doen deze zomer! maar als ik dat eenmaal af heb, heb ik ook weer echt wat leuks staan lijkt me. :) (plus dat een VR6 2000 toeren laten draaien bij 120km/h wel goed zou moeten zijn voor het brandstofverbruik. :D)

Leuk project man :)

plaats wel af en toe een fototje hier he :)

maar hou op over benzine :mad:;)

@Stewie over het sprintje waar ik in 3de vertrek zwijg je wel eh :D haha

Ook die gozer toen aan de afrit E40 => E314 dacht even te pushen :D

Ziet er iemand iets dat gesloopt kan worden als de lamp (voor en achter) , bel , voorspatbord , jasbeschermers , zadel en kettingkast al gesloopt zijn ? :lol:
21485_old_dutch_matzwart.jpg

hmm...
dat is veelsteveel , laat ik het er uit voorzorg maar afhalen :yes:

haha, ja dat is wel verstandig ;)

tegenwoordig staat ie niet veilig op school, zo ook mijn zusjes fiets, scheerschuim op het zadel en de handvaten:mad:
kon ik weer die fiets ophalen.(gebeurt minimaal 1x per maand :snipersmile: )

De mini is verkocht, en nu rijd ik als hobby auto een Mazda MX5 NA uit 1991, 1.6 met 116 pk. (HEERLIJK dat RWD :P )

DSCN4789.JPG

DSCN4790.JPG

DSCN4791.JPG

DSCN4792.JPG

DSCN4801.JPG

DSCN4803.JPG

DSCN4806.JPG

DSCN4802.JPG

En hier samen met de miata van een maat van me:
DSCN4794.JPG

DSCN4799.JPG

Ook hier Stewie! Veel plezier ermee en hopelijk heb je er veel geluk mee!
Hij ziet er alvast schitterend uit :)

Binnenkort ne fotoshoot eh :D

De mini is verkocht, en nu rijd ik als hobby auto een Mazda MX5 NA uit 1991, 1.6 met 116 pk. (HEERLIJK dat RWD :P )

DSCN4789.JPG

gedver, is da leuk bakie van 1991????

da zoude ook ni zegge ( heb hem juist live gezien)
daar ga zeker een bangelijk tijd mee tegemoet !! :D

mobiliteit

Hoi, deze heb ik jaren geleden gehad:
Alfa Romeo 75 6V3.0 America , de echte:D! Naderhand wat SAVALI "spulletjes" op gezet. Heb er 8 jaar met veel plezier in gereden , geen roest en nooit pech gehad en "snel"!
Foto: hier is hij 13 jaar oud, nooit overgespoten, altijd buiten gestaan, maar wel goed onderhouden natuurlijk.
Kleur/lak: is origineel AR 555 , de Ferrari-rood kleur( wat nog al eens eens word gezegd) is in werkelijkheid een Alfa Romeo kleur! De huiskleur van Ferrari is geel.

alfa756v30.jpg

Laatst bewerkt:
gedver, is da leuk bakie van 1991????

da zoude ook ni zegge ( heb hem juist live gezien)
daar ga zeker een bangelijk tijd mee tegemoet !! :D

heimwee...Ik heb Britisch Racing Green uit 1991 gehad. Ooit gekocht met de bedoeling er een paar jaar mee te rijden. Dat zijn er uiteindelijk bijna 6 geworden. De modellen uit 91 hebben nog 116 PK , de latere modellen hadden er maar 90, vanwege milieu overwegingen. Ze moesten eens weten, wat er nu in Japan aan het gebeuren is. 50% van deMx5 worden trouwens in Hirochima gemaakt.

Back