In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
En de 2e daf, bijnaam "Taz", is gearriveerd in de werkplaats..
398746_270471273025642_100001883151592_672413_968175159_n.jpg

Wacht 5 jaar en kom dan eens kijken wat een mooi ding het is geworden haha!

ik vind het zo al een mooi ding, Dikkie. Even technisch in orde maken en de roestplekken wegwerken (blank maken en even rollen) en het is een echte ex-def.
zo'n wagens hebben nooit schade, maar battle-scars ;)

Haha wingman, thanks. Ik ga deze helemaal uit elkaar halen. Ik heb namelijk de benzinedaf nog om mee te rijden, dan kan deze uit elkaar voor een complete schilder- smeer- en onderhoudsbeurt. Er zit namelijk nog ontzettend veel werk in.

Ha! Ik heb net leuk nieuws gekregen van de BMW dealer. Blijkbaar gaat men nieuwe wagen vroeger geleverd worden! Zal plaatsje vrijgekomen zijn id productie denk ik. Whoop! Excited! :)

Heb online iemand gevonden met net dezelfde config als ik qua exterieur. (kleur/velgen/m-kit/...)

039.jpg

041.jpg

Kan niet wachten! :)

Ga wel de plannen om een 700 klasse heli te vliegen mogen opbergen met deze koffer:
all%20weather%20trunk%20mat.jpg

Beetje zonde maar je koopt natuurlijk geen auto om je heli's te vervoeren, ik althans niet. Evt proberen om de staart door het ski-vakje te steken :)

Zaterdag, maar niks kopen omdat er in Maart een nieuwe motor voor de deur staat. Foto's komen nog, tis een Triumph Tiger 800XC.

IMG-20111112-00062.jpg

dit is mijn voertuig, in de aanhanger staan de kisten Traction avant 1955 ongerestaureerd

deze heeft niet in Frankrijk gereden, wel de aanhanger met mijn citroen ds ervoor...die is paars.

Oke , afgelopen jaar waren wij op vakantie in frankrijk in volonne , en ik weet niet meer precies waar wij zo'n combi zagen rijden maar het was daar ergens in de buurt , zag er wel leuk uit :D

Jammer genoeg kwamen wij elkaar tegemoet , dus was hij al voorbij voor er een foto gemaakt kon worden :(

Dit jaar gaan we daar weer heen dus mocht ik hem weer zien , ga ik proberen er een foto van te maken ;)

Vandaag besteld voor mijn vrouw; Renault Twingo phase II Autentique
twingok.jpg

En inmiddels besteld als lease; Renault Megane Estate 1.5 dCi 110 S&S Eco 2 (Bose uitvoering)
frontcassiopee.jpg

Kleur komt wat raar uit, tis gewoon grijs metallic in het eggie ;)

Edit; dit is de juiste kleur maar de velgen worden hoogglans piano-zwart en de spiegels ook zoals op de foto hierboven
vngcfg1m3k2tekng.jpg

Hier ook maar even ons wagenpark tonen.

De auto van de chefin des huizes :cool:
1st_Hyundai_Tucson.JPG

De lease bak sinds juli 2011. (even een plaatje van het net afgehaald) :oops:
Foto-4APY7USK-D.jpg

En als laatste het speeltje voor mij op zon en feestdagen :p
Foto-7MPWOR8I-D.jpg

.

Laatst bewerkt:
Back