Discussie Porsche/GTR vind ik wel grappig. Persoonlijk zou ik liever een Porsche rijden, puur omdat ik ze mooier vind. beide zullen ze op de grens kunnen rijden voor wat je in het verkeer met goed fatsoen uit kunt/mag halen.
en op het circuit,.. tja, hoevaak kom je daar nu? plus dat ze daar ook beide goed zouden rijden.
Een van m'n droomauto's is en blijft bijvoorbeeld de Porsche 935. De GT-R,. tja, ik zou er geen nee tegen zeggen als ik hem zou krijgen bij wijze van, maar 't is geen auto die op m'n verlanglijstje staat.
Anyways, rijdt zelf nog steeds in m'n '93 Corrado VR6. Inmiddels is die iets verder aangepast en heeft een ongelukje gehad.
Voorbumper en spatborden zijn een andere kleur nu.

maargoed, was gelukkig alleen een beetje blikschade. niks krom verder gelukkig maar.
De velgen had ik gevonden, en weggebracht om te richten, oplassen/afdraaien en dan te poedercoaten. Op weg hier naartoe een ongelukje gehad waardoor de neus net in elkaar zat.
Nu dus maar het warmere weer afwachten om het weer netjes in kleur te spuiten. techinsch is die iig nog steeds perfect.

Motor die er nu in zit is een 2.9 VR6 uit een '96 Golf 3 Syncro. (ofwel 't is een laatste generatie motorblok.)
er hangt een 6-bak in op basis van de originele 5 bak. (1-5 is hetzelfde gebleven, de 6e versnelling is nog langer. 160km/h bij 3500 toeren deed die nu in duitsland.)
en er zit een Volkswagen Motorsport (VSR) inlaat brug op, die de koppel curve 800 toeren omlaag trekt. Deze dingetjes bij elkaar opgeteld komen samen op een gemiddeld verbruik van bijna 1/12,5

Wat toch wel erg netjes is voor een 20 jaar oude bijna 3l V6.
Jammer genoeg op dit moment niet zo mooi.. maar dat komt ook wel weer.
(PS: Dit noem ik dus OEM+

(op het kleurverschil nu na dan.) Letterlijk de originele techniek wat verbeterd. )